Quotes van de maand: juni

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Quotes van de maand: juni

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-21 15:29

*Bokt.nl
Bokt community

Afbeelding
Robyn Barkey met General. Fotograaf: Marlies Trap

Heb je een quote gespot die we niet mogen missen? Stuur die dan per pb, incl. een linkje naar het topic, naar Bellatrix.

Het is nu officieel zomer al zou je dat niet zeggen met al die regen van de laatste tijd. Laten we hopen dat de zon het straks dubbel en dwars met ons goed maakt! Aan de ingezonden quotes zal het iig niet liggen.

[LZP] Rare mensen op marktplaats deel 8
Citaat:
Marktplaats is af en toe echt gekmakend. Ik had een fiets te koop staan, racefiets zo goed als nieuw (de eerste die beweert dat fietsen blessurevrij is en dat je moet gaan fietsen in plaats van hardlopen krijgt een hoek).

[BB] Eendennest op een hele lastige plek.
Citaat:
Ohwgod! :')

Jij hebt allemaal krakers op je terrein! :') Heel de familie Duck over de vloer! :))

Citaat:
Je terrein is veranderd in een anti kwaak pand :').

Citaat:
Eerder een pro kwaakpand :D

Citaat:
Nestflix :D Ik ben ook voor!

Citaat:
Ik ben nog steeds in afwachting van de foto van de eenden partytent, maar ik heb nog even geduld, want ik begrijp dat het in elkaar zetten van dat ding even wat tijd vergt.

Citaat:
Met eendenkroos-bier en slakken-bitterballen.
Gezellig :+

Citaat:
Kennelijk heeft ze haar vriendinnen verteld over de kraamkliniek die hier is opgestart. Kijk eens wat ze in de stroloods vonden :D

Afbeelding

Citaat:
_O-
'Kwak! Kom hier! Kwak! Goed vertoeven en lieve tweebenige monsters. Kwak!'

Citaat:
Dat kreng in de stroloods heeft anders goed last van haar hormonen. Ze mag daar prima zitten, zit niet in de weg, maar ik moet toch echt wel hooi kunnen pakken. Maakt niet uit, hoeft ze niet voor van het nest af, ze kan lekker blijven zitten waar ze zit. Maar een grote mond dat ze heeft!

Citaat:
Misschien verwacht zij er ook nog een massage bij? :D

[EHK] Advies Charmeur x Ferro x Wisconsin
Citaat:
Zonder meer McLaren. Niet alleen omdat ie goed bij de merrie en je wensen lijkt te passen maar vooral omdat je dan volgend jaar elke autoliefhebber stikjaloers kunt maken door te zeggen dat je "een McLaren hebt staan" :D

[MWS] Wat kunnen we doen?
Citaat:
Toen de oliebollen man oliebollen kwam afgeven betaalde mijn oma met 100€ ze snapt niet dat dat niet kan.

Citaat:
Ik heb deze zin echt 6x moeten lezen voordat ik in de gaten had dat de oliebollen echte oliebollen waren en niet woorden met engelse oliebol :+ :D erin. Te veel gebokt....

Citaat:
Ik ook. :')
Ik dacht: hee, een s h i t man?

Maar ik denk dat de moeder van TS goed gehandeld heeft. Het geld kan misschien nu naar een spaarrekening van opa. Daar kan hij ook niet zomaar bij tenzij hij handig is met internetbankieren maar ik geloof niet dat dit het geval is.

[VN] Anne Meulendijks trekt Avanti terug voor Olympische Spelen
Citaat:
Och, kom, het is de manier van communiceren van tegenwoordig. Blijven faken tot je barst. Facebook staat er vol van.
Raketgooiende toptennissers zie je niet meer.

Citaat:
Een raket kom je ook niet meer zo makkelijk aan tegenwoordig. :n

[LZP] Dingen die je je af vraagt deel 3!
Citaat:
k heb morgen een sollicitatiegesprek maar wat moet je nu in hemelsnaam aantrekken wat een beetje fatsoenlijk zit, zonder dat je direct een appelflauwte krijgt met deze temperaturen?

Citaat:
Bodypaint? :D

[MWS] Speekselsteentjes, wie nog meer?
Citaat:
Sorry ts, ik ben niet bekend met dit hele fenomeen en ben dus gaan googlen (ook naar foto's)...

En nu krijg ik toch de associatie met bonen bij een ruin niet meer uit mijn hoofd en dat hebben jullie dan in de mond zitten. :(:) :o :D

[VS] Actuele prijs hooi
Citaat:
Welk deel van Groningen? Mooi spul?

Hier hebben we bijna altijd wel echt zware balen.

Citaat:
Noord Groningen, 5 minuten verderop zit je in de zee :D

Citaat:
Maar dan is het geweekt hooi :+

[LZP] Einde Vivaforum
Citaat:
Hier zijn al wijven genoeg. :=

Citaat:
Hoi :7.

Citaat:
Glijd in m'n dm baby.

[MWS] Nachtmode
Citaat:
Een oud T-shirt van m'n pa of een ander oversized T-shirt van mezelf. Ik kan niet zonder iets slapen, dan voel ik me zo naakt :+

Citaat:
Verrassing: dat ben je dan ook :+

[FZ] Homepage ligt eruit
Citaat:
Hoofdpagina zou het weer redelijk moeten doen, snelheid van de site zou weer OK moeten zijn maar foto's gaan nog niet goed en ook nog onbekend waarom die twee servers (Sleipnir en Gulltoppr) weg zijn.

Citaat:
[OV] topic openen:
uit de wei uitsnapt, Sleipnir en Gulltoppr
Wie heeft het hek opengezet?

:+
Laatst bijgewerkt door JPitty op 03-07-21 18:23, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Niet goed werkende quote gefixt.

NatasjavE

Re: Quotes van de maand: juni

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-21 19:28

Oh hier zitten weer pareltjes tussen :') :')

Nynkex01

Re: Quotes van de maand: juni

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-21 18:24

Haha, die van die oliebollen ook vaker moeten lezen

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-21 18:27

Dat eendentopic is ook wel echt briljant. _O-