Virtuele bloemetjes: Gimme_Joy, Wendy_Komen, LWDaisy

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Virtuele bloemetjes: Gimme_Joy, Wendy_Komen, LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-21 20:11

*Bokt.nl
Bokt community
Afbeelding
Foto door Marjo.

Wil je iemand een hart onder de riem steken? Of wil je iemand in het zonnetje zetten vanwege een bijzondere actie of daad? Stuur dan een pb naar prugelpiet of Banjer.

Het eerste bloemetje van deze keer is voor Gimme_Joy. Zij is moeder geworden van een zoon. Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je kleine cowboy!

Het tweede bloemetje is voor Wendy_Komen. Wendy heeft een Bokker, die slecht/niet kan plassen na een operatie, geholpen door het ziekenhuis en de huisarts te bellen. Dit hele lieve gebaar verdient een bloemetje.

Het derde, en laatste, bloemetje van deze keer is voor LWDaisy. Zij heeft haar lieve kitten Loki moeten laten inslapen na een lange, oneerlijke strijd tegen onder andere niesziekte. LWDaisy: heel veel sterkte met dit enorme verlies.

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-21 22:13

Wat zijn jullie allemaal zo ontzettend lief.. Ik heb zo enorm veel steun gehaald uit jullie berichtjes, zowel in het topic zelf als privé.

Het verdriet is overweldigend. Het gevoel dat dit niet eerlijk is, is slopend. Het gemis is gigantisch.

Bedankt allemaal, voor de bemoedigende woorden en het medeleven. Jullie maken dat ik me iets minder alleen voel. Dat ik mijn verdriet en mijn prachtige Loki-man met jullie kan delen maakt het iets minder eenzaam.

Ik wou maar dat hij er nog was. Mijn lieve, geweldige kleine baby. Onze tijd samen was veel te kort. Gelukkig hebben we elk prachtig moment intens beleefd - maar ik wou dat we er een miljoen meer hadden gehad. Ik wou dat hij groot en en sterk en oud mocht worden. De tuin mocht ontdekken. De gordijnen en zetel aan gort krabben.

Ik mis mijn lieve hummeltje. Hij verdiende zo veel meer...

Slaapwel, mijn fantastische Loki. Mijn enige troost is dat ik je pijn heb kunnen wegnemen.

Maar God.. Wat mis ik je. Met hart en ziel. Je verdiende de hele wereld, kleine man van me...

10 weken en 2 dagen oud. Net +800 gram. Het liefste snoetje, de schattigste pootjes. Het schattigste gespin. Het grootste hart. De onvoorwaardelijke liefde. Wat ben ik veel verloren... Wat mist de wereld veel, zo zonder jou...

Afbeelding