Algemeen

Foto: Margreet/ Bokt wiki
Noord Holland Nieuws heeft een steekproef laten uitvoeren op het bloed van twee paarden die grazen onder de rook van de staalfabriek.
Benieuwd naar de uitslagen? Klik dan hier voor een video.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Daihyo schreef:Ik denk dat dat al lang gebeurd is.Een bodemonderzoek was ook wel interessant geweest naast de bloedproef denk ik. Waarden in het bloeden zeggen niet altijd alles.
Er is best veel te doen om de fabriek van Tata Steel daar, m.n. met het oog op de volksgezondheid. Dit onderzoek bij paarden komt niet uit de lucht vallen. Ik denk dat ze vooral willen kijken in hoeverre andere diersoorten ook vatbaar zijn voor de uitstoot van de fabriek. 
Daihyo schreef:Nee, klopt, maar ik denk dat iedereen in de doelgroep van Noord Holland Nieuws, wel weet over welke staalfabriek het gaat en waarom ze ook andere dieren testen.Dat komt niet uit het filmpje naar voren
Maar mooi. Dan krijg je in ieder geval een compleet beeld. Er lag toch aardig wat neerslag op het raamkozijn van die man. Dat moet toch ook in de grond zitten zou je denken
Daihyo schreef:Een bodemonderzoek was ook wel interessant geweest naast de bloedproef denk ik. Waarden in het bloeden zeggen niet altijd alles.
ik trok de emmer open op het lab en wist niet hoe snel ik het in de zuurkast moest schuiven. Wat een bende.
irmaz schreef:Sorry hoor maar waarom is dit precies voorpagina nieuws![]()
Fijn voor de eigenaren dat er niks bijzonders uit die bloedwaardes komt.
AlwaysH schreef:irmaz schreef:Sorry hoor maar waarom is dit precies voorpagina nieuws![]()
Fijn voor de eigenaren dat er niks bijzonders uit die bloedwaardes komt.
Er wonen toch veel mensen in Noord-Holland die vlakbij Tata Steel met hun paard(en) staan?
Ik vind dit soort dingen wel interessant aangezien ik in de buurt woon.