Topics van de maand: mei 2021

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48403
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Topics van de maand: mei 2021

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-21 21:08

* Bokt.nl
Bokt community

Afbeelding
Nala heeft een wrat, die later een puist bleek te zijn.

Mei, een maand van tegenpolen... koud en nat, warm en droog... maar het lijkt erop dat de zomer zich eindelijk manifesteert. Afgelopen maand zijn er ook weer leuke topics op Bokt bij gekomen. Hieronder hebben we er een aantal verzameld.

Het eerste topic is niet paard-gerelateerd. Het heeft, in ieder geval bij mij, wel een lach op mijn gezicht getoverd en ik denk dat we dat allemaal wel kunnen gebruiken. Steppe herinnert zich iets dat ze als tiener heeft gedaan. Het is iets waar haar ouders destijds niet blij mee waren. Hebben jullie als tiener wel eens bijzondere, soms ietwat minder verstandige dingen gedaan? Deel het hier met ons, of lees de verhalen van anderen.

Het tweede topic is een bijzonder topic. Irisx heeft een vriendin, bij wie een veulen is geboren. Dit veulen heeft echter geen ogen. In dit topic vraagt Irisx of er Bokkers zijn die ervaringen hebben met een veulen (of volwassen paard) zonder ogen.

In het derde topic vertelt Nala over de wrat die haar paard Nala had. Deze wrat bleek echter geen wrat te zijn, maar een puist. Een puist die meer dan 2 jaar nodig had om te rijpen. Nala's advies: kijk en voel nog eens goed als je denkt dat je paard een wrat heeft, het kan ook een puist zijn. Hebben jullie paarden wel eens een puist gehad? Reageer dan hier.