Bokt community

Foto: Marlies Trap Fotografie
Heb je een quote gespot die we niet mogen missen? Stuur die dan per pb, incl. een linkje naar het topic, naar Bellatrix
Jeetje mensen, wat is dat met al die regen? En dat in deze maand? Dit is geen voorjaar meer maar herfst...en die had ik niet besteld. Maar als ik het goed heb gezien wordt het komend weekend zonnig en warmer! Ik heb een paar quotes voor jullie, helaas niet zoveel dus ga allemaal op zoek!!
[CV] Het corona vaccin
Citaat:Ik heb ineens prima 5G, zelfs op stal waar ik eerst geen bereik had. Ik zou teruggaan hoor Tiggs en Choiix. Jullie hebben vast een kapotte chip gehad. Oh ja, ik heb ook ineens felgroene ogen. Hoort dat er ook bij?
Citaat:Heb je de modjes al om een naamswijziging gevraagd?
[BRT] Gezocht: buitenrit waarbij fitte man van 105 kg ook mee kan
Citaat:
Sorry beelddenker hier.
"Ik wist niet dat hij een aalstreep had.."
"Nee, die had hij eerst ook niet."
Zo'n remspoor.
[VSW] Hoeveel betalen jullie per maand aan hooi?
Citaat:Ik heb 1,5 paard en voer per week 1 kleine ronde minibaal (ca 120 kilo) en betaal 25E per stuk (zelf ophalen).
Citaat:Welke kant heb je van die halve? De voor of achterkant? En maakt het nog wat uit qua hoeveelheid hooi dat je dan moet voeren?
[PP] [VOLG] Shetlander Beer, van mager en ziek tot gezonde pony
Citaat:Haha hij is het er niet mee eens
Ga je hem beleren voor de kat?
Citaat:Katten schijnen niet zulke fanatieke ruiters te zijn.....
[PP] [VOLG] Het tij keren, kan dat?
Citaat:Wat leuk, vissen! Wij hadden goudvissen bij de kippen in de vijver, en in onze vijver hadden we goudwindes. Die zijn echt briljant, die springen letterlijk uit het water om mugjes te vangen. Ontzettend leuk om naar te kijken, dus ik snap je enthousiasme heel goed!
[LZP] Huishouden. Of het gebrek daaraan...
Citaat:erkenbaar, vooral de lades en de kasten.
Kinderen hebben we hier niet, dus dat herken ik dan weer niet.
Ik ben niet zo van het huishatelijk werk, dus ik beperk het tot een minimum. Mensen komen hier bija nooit over de vloer, sinds corona helemaal meer.
Tips heb ik niet, maar wil ik wel! Vooral tips om kasten en lades netjes te houden!
[PP] Wie gaat er in 2021 op zoek naar een paard?
Citaat:Sportpaard, recreatiepaard... vind dat altijd maar dikke onzin. Je hebt frikandellen en sjieke frikandellen.
[KS-MK] Rêve D'or bouwt aan haar eigen demonen-kind
Citaat:Zo, dat topic ineens ontploft... Reve ook.
Proficiat met die kleine grote man!