Vraag het teamlid: Ymor

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Vraag het teamlid: Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-21 14:27

* Bokt.nl
Bokt community

Afbeelding
Ymor met Sil, Chayton en Bente.

Deze maand hebben we moderator Ymor bereid gevonden om ons vragenvuur te ondergaan. Wil je weten welke gebeurtenis op Bokt haar het meest is bijgebleven? Of hoe ze met mennen is begonnen? Of hoe een dag als moderator eruit ziet? Hieronder lees je antwoord op al deze vragen, en meer.

* Hoe lang ben je al teamlid?
Ik wilde echt antwoorden net een paar maanden maar ik zie dat het er inmiddels al weer 9 zijn. Nog niet heel lang dus vergeleken met een aantal uit het team maar de tijd vliegt.

* Wat is het leukst aan teamlid zijn?
Wat ik het leukste vind is dat Bokt.nl ineens een hele andere dimensie krijgt. Als gebruiker heb ik echt heel veel mensen leren kennen via Bokt dus het forum had al een speciaal plekje in mijn hart. Door nu moderator te zijn gebeuren er weer hele leuke andere dingen. Die herinneringen draag je voor altijd bij je en dat is heel bijzonder.

* Wat is je grootste blunder?
Ik durf het niet te zeggen, denk dat het tot nu toe wel mee valt allemaal.

* Kan je omschrijven hoe een dag als moderator eruit ziet?
Elke dag is anders, ik zit op het tabblad kantine en daar is het over het algemeen heel gezellig en relatief rustig. Wat ik meestal doe is een aantal keer per dag checken of er tems binnen zijn gekomen of nieuwe topics zijn geopend op ons tabblad. Daarnaast zijn er een paar topics die ik standaard mee lees dus die pak ik er dan bij om te kijken hoe het verloopt. Door dit een paar keer per dag te doen hoef ik niet elke keer heel veel bij te lezen.

Afbeelding
Bronzen Bokt veulen Jinte, door Ymor zelf gefokt uit Bente.
Foto door Lisa Dijk Fotografie.

Dat zijn de standaard dagen, toen ik bij het evenementen team zat hoorde daar op een gegeven moment bij dat ik elke dag het sinterklaas journaal keek bijvoorbeeld maar ook dat ik bij de paardenkamp op bezoek ben geweest namens Bokt. Dat zijn wel hele leuke dingen! Maar dat is natuurlijk niet iedere dag.

* Ben je ook wel eens op Bokt als gewone gebruiker? Oftewel: is Bokt voor jou alleen "werk" of ook nog wel leuk tijdverdrijf?
Het is zeker ook nog wel een leuk tijdverdrijf. Er zijn een aantal topics die ik persoonlijk volg, sommige zit ik al jaren in. En ik vind het heel leuk om nieuwe topics te ontdekken. Het lukt niet altijd meer om heel actief mee te praten. De tijd die ik op Bokt doorbreng is wel veel meer geworden en als gebruiker keek ik maar naar een aantal topics. Nu zie ik veel meer.

* Welke gebeurtenis op Bokt is jou altijd bijgebleven?
Lastige vraag, er gebeurt zoveel! Voor ik moderator was had ik een heel beperkt zicht op het forum, er was een klein deel waar ik kwam en verder eigenlijk niet. De mensen die ik op dat deel tegen kwam heb ik allerlei leuke dingen mee gedaan. Van huifkartocht tot keuringen tot Horse Event. Dat zijn wel dingen die mij bij zijn gebleven.

* Je doet werk voor een paardenforum. Wat is jouw relatie met paarden?
Dat is wel een leuk verhaal. Op de basisschool ben ik begonnen met rijden. Na 5 jaar ongeveer vond ik het wel weer genoeg en ben ik gestopt. Altijd bleef het kriebelen tot ik ineens bedacht dat ik eigenlijk wel weer graag wilde rijden. Toen heb ik een paard gevonden waar ik op mocht rijden en om meer te leren ben ik op Bokt terecht gekomen.

Afbeelding
De honden van Ymor en haar moeder: Pieter, Cheffie, Vik en Joep

Eenmaal op Bokt vond ik een advertentie van iemand die een groom zocht voor het mennen. Daar heb ik op gereageerd en zo ben ik daar terecht gekomen. Een droom kwam uit want eindelijk kon ik iets doen met shetlanders en dat terwijl ik toch wel lang ben. Ik dacht altijd dat shetlanders echt voor kinderen waren en ik had nog nooit gezien dat iemand daar mee ging mennen.

Via die persoon heb ik ook mijn eerste pony gekregen. Zij heeft mij geïntroduceerd in een kletstopic en daar leerde ik iemand kennen die mij een pony heeft gegeven. Toen ben ik langzaam in de mini wereld gerold. Later heb ik nog twee pony's gekocht die ik via Bokt kende en later nog eens een pony gekregen via Bokt.

* In je profiel staan menfoto’s. Wat is er zo leuk aan mennen? En welke tak van mensport beoefen je?
Inmiddels rijd ik alleen nog maar recreatief. Ik heb eerder wel les gehad en dressuur gereden maar ik was niet bijzonder goed zullen we maar zeggen. Ik vind het voor nu vooral nog heel erg leuk dat ik met de pony's die ik heb iets kan doen. Ik heb daar toch een band mee dus zou ze niet weg willen doen en daarom wel fijn dat we samen bezig blijven.

* Rijd je ook?
Niet zo heel veel meer. Heel af en toe stap ik nog eens ergens op.

Afbeelding
Sieb en Saar.
* Je bent actief in het konijnentopic. Heb je zelf ook konijnen? (Kan je ze voorstellen als je ze hebt?)
Ja klopt! Ik heb Sieb en Saar. Ook soort van via Bokt. Ik zat een topic te lezen en toen zag ik stichting Flappus voorbij komen. Al een tijdje zat ik te denken om twee konijnen te adopteren, en daar zag ik Sieb op de website staan. Liefde op het eerste gezicht. Hij werd gekoppeld aan een hele leuke voedster en die twee lopen nu samen bij mij los door het huis.

* Wil je nog iets kwijt aan de Bokkers?
Met elkaar zijn we Bokt.nl, wees lief voor elkaar en doe wat je gelukkig maakt!

guppekop

Re: Vraag het teamlid: Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-21 15:21

Leuk om te lezen! Wist niet dat je een mod was Ymor!

balance
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-21 23:09

Dat is een leuk stuk geworden. Prachtige foto’s en leuk om ‘het verhaal van’ te lezen. Wat een heerlijke pluizen bollen heb je daar :).

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-21 09:51

Mooi stukje Ymor, leuke foto's :j

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-21 09:56

Heerlijk om te lezen :j Leuk!

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-21 11:54

Zeker een leuk stuk! Blij je erbij te hebben in de Kantine Romy! :D