Wil je iemand een hart onder de riem steken? Of wil je iemand in het zonnetje zetten vanwege een bijzondere actie of daad? Stuur dan een pb naar prugelpiet of Banjer.
Het eerste bloemetje van dit topic is voor fenijro_tani. In haar topic [BB] myxomateuze klepdegeneratie bij hond kan je lezen hoe haar hond myxomateuze klepdegeneratie heeft, een probleem met de hartkleppen. Vele zorgen werden gemaakt en alles werd op alles gezet, maar helaas is Job overleden aan een hartaanval. fenijro_tani, heel veel sterkte gewenst met dit verlies.
Het 2e bloemetje van dit topic gaat naar Ntlie_. In één klap van je roze wolk af als blijkt dat je positief bent op corona, maar ook een pasgeboren baby bij je hebt. Voor de zekerheid werd de kleine man opgenomen in het ziekenhuis, waar ze hem extra in de gaten kunnen houden. Ntlie_, veel sterkte in deze tijd en hopelijk knappen jullie gauw weer op.
Het 3e bloemetje geven we aan Martinev. Haar lieve Phinne heeft Pleuropneumonie. Een relatief onbekende ziekte, maar wel een waar Phinne heel ziek van werd. En als je 8 maanden oude hummeltje dan als een zielig hoopje in de kliniek staat, hoopt heel bokt natuurlijk dat Phinne snel weer opknapt. Martinev, veel sterkte en beterschap gewenst met Phinne!
Een ingrijpende tekst van SVRL in het topic [CV] Nog zorgverleners die het zat zijn?. Zorgverleners die maar door knokken, en daarvoor willen wij SVRL, maar alle zorgverleners die op bokt zitten graag een hart onder de riem steken en een virtueel bloemetje aanbieden. Jullie zijn kanjers, en ik denk dat ik namens een heleboel spreek als ik zeg dat ik ontzettend veel respect heb voor jullie, en het werk dat jullie doen.