Community

Alle teammies van Bokt.nl wensen jullie bijzondere kerstdagen
en een stralend 2021! Foto: Bokt Wiki
Ho-ho-ho, hallo lieve en ondeugende bokkers! Daar ben ik weer, kennen jullie mij nog! De kerstman, jawel! In hoogst eigen persoon!
Wat was het een bijzonder jaar, dat 2020. Alles liep zo anders dan dat verwacht was. Ook de feestdagen zullen voor velen van jullie anders worden dan andere jaren. Met minder bezoek en vooral veel thuisblijven. En dat laatste zal niet makkelijk zijn in deze tijd met zijn donkere winteravonden.
Daarom heeft de kerstman iets bedacht voor jullie: hij heeft een mooie groet achtergelaten op Bokt. Maar die heeft hij niet zomaar ergens neergezet... Dit is een groet waar jullie even flink wat moeite voor moeten doen!
Alle letters van deze groet zijn namelijk verdeeld onder bijna alle Bokt-teammies! Mocht je een nieuwe bokker zijn en nu denken: wie zijn de teammies? Dat zijn de mensen met een gekleurde gebruikersnaam. Zij zorgen er met elkaar voor dat Bokt... nou ja... Bokt is. Dat alles volgens de regels verloopt, netjes blijft en er nieuws is. Ook technische problemen lossen zij op.
Bij bijna al deze mensen zijn in hun profielen letter-/ cijfercombinaties verstopt, 2 per teamlid. Deze combinaties geven aan welke letter op welke plek in de zin komt te staan. Het is aan jullie om al deze letters en cijfers te vinden en in de juiste volgorde te zetten, zodat de groet leesbaar wordt. Maar ik heb de teammies gevraagd het niet té makkelijk te maken. Daar is gelukkig goed naar geluisterd. De letters en cijfers zijn verstopt in zoekplaatjes & puzzels, maar ook in allerlei raadsels, rekensommen, codes en nog veel meer! Ik beloof jullie, dat worden veel avonden puzzelplezier! Genoeg om de komende weken door te komen!
En als ik mee mocht doen, had ik dat zeker gedaan, want er zijn ook nog prijzen te winnen! Meedoen is heel eenvoudig. Dat doe je door de zin die je bij elkaar gepuzzeld hebt per PB naar mij te sturen, de kerstman! Tot en met 5 januari 2021 om 0:00 uur kun je dat doen. Alle bokkers met de juiste inzending gooi ik in de grote kerstsok die hier hangt.
Op 6 januari worden er uit al deze namen 5 prijswinnaars getrokken, deze zullen in een bericht op VN bekend worden gemaakt! Wat deze 5 personen winnen? Dat is nog een hele grote verrassing! De teammies hebben iets bijzonders klaarliggen, maar willen nog niet zeggen wat dit is. Wel moet dit per post verstuurd worden. Dus mocht je winnen, dan zal het team jou vragen om een postadres door te geven. Zij zullen hier pas om vragen als je daadwerkelijk winnaar bent, dus laat dit vooral geen belemmering zijn om mee te doen! Heel erg veel puzzelplezier gewenst allemaal!
Graag wil ik afsluiten met een woordje van alle Bokt Teammies:
![Cadeau [&]](https://boktimg.nl/s/cadeau.gif)

![Cadeau [&]](https://boktimg.nl/s/cadeau.gif)