Ongeval met paardentrailer op A28

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

prugelpiet

Ongeval met paardentrailer op A28

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-20 22:47

RTV Drenthe
Algemeen
Ingezonden door meerdere bokkers

Afbeelding
Paard op de trailer. Foto: Amanda

Op de A28, ter hoogte van Pesse, is vanmiddag een auto met paardentrailer in de sloot beland. Daardoor was de weg urenlang afgesloten.
Een van de inzittenden van de auto raakte lichtgewond. Hulpdiensten hebben de paarden uit de trailer bevrijd.

De auto en de trailer werden geborgen. De paarden zijn met een andere trailer weer vervoerd.

Lees het hele artikel op RTV Drenthe

Eline_S_S

Re: Ongeval met paardentrailer op A28

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 22:49

Zit nog een staartje aan...
Afbeelding

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 22:52

Eline_S_S schreef:
Zit nog een staartje aan...
[ [url=m/RU535o.png]Afbeelding[/url] ]

Zag hem net ook voorbij Komen idioot die dat doet

proudmama

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 22:59

Nieuw grapje ofzo,? Van de week ook al gelezen over mensen die net met hun paard uit een kliniek kwamen voorzichtig reden en last hadden van een bumperklever die ze opgegeven moment inhaalden en daarna een paar keer keihard voor ze remde. Gelukkig hadden ze die ook op dashbord camera met kenteken !!

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-20 00:00

Van de zotte! Gisteren nog werd ik toen ik invoegde (dubbele invoeger) rechts ingehaald over het verdrijvingvlak door een mafklapper in een zwarte bus.
Soms wou ik dat ik een dashcam had want het gebeurd heel veel helaas.

lnvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-20 08:09

vreselijk dit, sterkte voor de betrokkenen

AmyJamess

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-20 09:06

proudmama schreef:
Nieuw grapje ofzo,? Van de week ook al gelezen over mensen die net met hun paard uit een kliniek kwamen voorzichtig reden en last hadden van een bumperklever die ze opgegeven moment inhaalden en daarna een paar keer keihard voor ze remde. Gelukkig hadden ze die ook op dashbord camera met kenteken !!

Dit bericht had ik inderdaad ook al gelezen. Snap echt niet wat mensen bezield om zoiets te gaan doen, vooral als er dieren in bij betrokken zijn.
Hoop dat dit soort gevaarlijke stunts eens strenger worden aangepakt.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-20 09:55

Ik stond in de file van Zwolle naar Groningen door dit ongeval, was een beste verkeerschaos beide kanten op. Gelukkig zijn beide paarden er goed vanaf gekomen. Idioot dat het ongeluk op deze manier is gebeurd, ik hoop echt dat ze de dader een passende straf geven. Je krijgt zo de grootst mogelijke ongelukken.. Idioten.

Monique1963

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-20 10:38

hoop echt dat de paarden hier niets aan over gehouden hebben. Sommige letsels duiken gewoon veel later pas op. En trauma's emotioneel zijn ook niet te verwaarlozen bij zo'n ongeluk voor een paard. Je mag hopen dat je je paarden weer normaal krijgt na zoiets, en ook weer normaal kunt laden over een tijdje.

En was het kenteken op de dashcam niet goed te lezen van de "snijder"? Anders hoeft ze deze oproep niet te doen. Dan kan de politie hem zo inrekenen. Maar ook aan het merk en kleur kan de politie misschien iets mee.

Zo verschrikkelijk irritant van die idioten die vinden dat de weg alleen van hen is en geen begrip hebben voor een (langzamere) ander. De bestuurders hadden allebei wel dood kunnen zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-20 11:16

Ooh ik wist niet dat er nog een staartje aan zat.. Wat een idioot :n

Blussem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-20 12:12

Bijzonder zeg. Zelf heb ik gelukkig nooit last van assos. Wel moet ik zeggen dat ik men altijd goed de ruimte geef om mij te kunnen passeren en heb ik sterke genoeg auto waarmee ik prima met het verkeer mee kan komen.

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-20 13:54

Ik heb ook een dashcam z'on goedkoop ding erin hangen. Scheelt toch met dat soort lui dan te kunnen pakken.

Filmpjes gooit die der zelf weeraf als kaart vol is. Het zomaar op internet zetten ofzo doe ik niet

Firelight
Hoofd Nieuwsredactie
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-20 14:48