Bokt Community

Fotograaf: Marlies Trap Fotografie
Heb je een quote gespot die we niet mogen missen? Stuur die dan per pb, incl. een linkje naar het topic, naar Bellatrix
Jeetje, heeft iemand de fast forward knop ingedrukt? Het is alweer 1 oktober! Tijd voor wat quotes!!
[HAR] Anky dekjes
Citaat:Mijn bejaarde schoonmoeder die niets met paarden heeft, was hier dit weekend. Ze was helemaal weg van de rollen gekleurd wc papier die ze bij mij in de kamer zag liggen. Ik heb mijn mond gehouden maar dat waren dus mijn nieuwe Anky bandages.........
[BEH] 2,5 jarig Paard onregelmatig
Citaat:moeders kant is tuig
Citaat:Van de richel?
[BB-ITP] De eerste Imani kittens
Citaat:Ze zijn echt hufter proof! Als je erop gaat staan kun je ze ook weer heel makkelijk terug in model krijgen
Citaat:Topic over kittens....
En dan lees je zoiets?!
Ik ga eerst ff een stukje terug lezen denk ik
Ts,wat een prachtige kittens en ouders.
Citaat:Hahaha! Hier dezelfde gedachte toen ik het las .... hufter proof kittens, als je er op gaat staan krijg je ze weer heel makkelijk terug in model?!?? Huh???
TS, je katten zijn echt super mooi, prachtige kleuren ook!
[ITP] Ooit word ik volwassen: mijn eigen Unicorn kudde
Citaat:Goh, de hele reden dat ik kinderen zou willen is dat ik dit soort dingen kan kopen en de schuld geven aan de kids.heerlijk, zulke foto's!
Er zitten meerdere leuke quotes in het topic dus ik vermeld gewoon het hele topic!
[MWS] Wat gun jij je dier, maar jezelf niet?
[MWS] Osteotomie: kaakoperatie icm Orthodontie wegens overbeet
Citaat:Ik deed mijn aardappelen, groente, vleesetende jus met de staafmixer fijn maken.
Mijn dochters maakten ook fruithapje voor me, heerlijk banaan, Liga en sinaasappel
Ik had ook dat het in het begin raar aanvoelde hoor maar dat is best logisch!
Wel fijn dat je al verschil ziet.
[LZP] Tikkie betaalt niet uit
Citaat:Ik zou ze een tikkie sturen
Citaat:Dan wel een corrigerend tikkie

[CV] Algemeen Coronatopic #4
Citaat:Ik zou lekker op die party gaan poepen hoor.