Zoï Snels ruilt (professionele) rijlaarzen voor familiezaak

Moderators: xingridx, Firelight, Muiz, Essie73, NadjaNadja

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Zoï Snels ruilt (professionele) rijlaarzen voor familiezaak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-20 17:07

Equnews.nl
Sport

Afbeelding
Foto: Raphael Macek Photography

De geruchten deden al de ronde, maar het blijkt nu ook bevestigd te zijn. De Nederlandse springruiter Zoï Snels gaat voortaan helpen in de familiaire kapperszaken. Of Snels volledig de laarzen aan de kant schuift, dat waarschijnlijk niet. Professioneel gooit hij het wel over een andere boeg.

Snels sprong eerder als teamruiter voor Team Nijhof en focuste zich recent op de uitbouw van zijn eigen stal, Snels Stables. De carrièreswitch werd bevestigd aan de redactie van Equnews. "Het klopt, dat ik het professionele gedeelte in de paardsport stop zet. En bij mijn vader in het bedrijf ga."

Ik hunker naar vriendschap, wil graag geborgen zijn. Ik deel in jouw blijdschap en ook als er zorgen zijn. Maar vraag niet mijn leven, dat kan ik jou niet geven. Mijn leven is van mij! Van mij! Pia Douwes - Elisabeth - Mijn leven is van mij!
De Bokkersbokaal zoekt nieuwe zoekers! De wat? [LZP] Bokkers Bokaal - Ga ook mee op zoek!! Soort geochaching/ schatzoeken, maar dan op zijn Bokts! Mega leuk en je komt nog eens ergens!
&if=1

Firegirl

Re: Zoï Snels ruilt (professionele) rijlaarzen voor familiezaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-20 17:25

Wat jammer, erg fijne ruiter!

Stap ook over naar Tibber. Als je een energiecontract afsluit, ontvangen we allebei 50 € tegoed om te besteden in de Tibber Store. ⚡ Lees hier meer: https://invite.tibber.com/z1r2wj22

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-20 18:10

Firegirl schreef:
Wat jammer, erg fijne ruiter!

Hij blijft nog steeds ruiter alleen niet meer met zn bedrijf.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie