Bokt Community

Arabische ruin Ero's RoleXx - Fotograaf: Marlies Trap Fotografie
Heb je een quote gespot die we niet mogen missen? Stuur die dan per pb, incl. een linkje naar het topic, naar Bellatrix.
Aan het weer te zien is de zomer voorbij. Regen en wind...de herfst komt eraan! Maar gelukkig blijven er ook quotes binnen komen.

[TAO] shetland pony veulen vervoeren
Citaat:Hallo,
Ik ga zondag 6-9 mijn nieuwe Shetlander veulen ophalen met de trailer.
Hoe kan ik het beste het veulen vervoeren?
Het is een rit van 45 minuten.
Groetjes!
Citaat:In een schoenendoos in het handschoenvakje.
Citaat:Poten aan elkaar binden en in de kofferbak leggen.
[ENT-HK] Formule 1 fans, here we come!
Citaat:En volgende week zachtere handen én waarschijnlijk hogere temperaturen dan vandaag.. Zou het dan eindelijk een x een lastige zondag worden bij Mercedes?
Citaat:Ja, Rituals heeft fijne crème
[RT-D] Ethiek en de paardensport, waarom ik gestopt ben met rijden
Citaat:Als we een ander mens in een kooi zouden houden, of op zouden rijden of een paar keer per dag met ze gaan wandelen zodat ze hun behoefte kunnen doen, dan kwam daar echt gedoe van.
Citaat:Bij veel mensen zo'n 8 uur per dag.
Kantoor, ed. heet dat dan
Citaat:Ja klopt, maar daar hebben we zelf op gesolliciteerd, ik heb nog nooit een paard op een vacature als springpaard zien reageren
[VVDD] Ontmoeting uil tijdens rondjes lopen gaskoliek
Citaat:Superleuk! Wij hebben hier in het bos ook ranzige uilen en bosuilen, maar die zien we helaas bijna nooit.
Gelukkig voelt Janouk zich beter!
[HTT] Overlast buren (huurwoning)
Citaat:Mond op mond bereik je sowieso meer en hou je je buren veel meer te vriend mee.
Citaat:Lijkt me een beetje raar om die buren opeens te zoenen
(het is dus mond tot mond)
Citaat:
Citaat:Danku voor de verbetering
[BB-HK] Honden Liefhebbers Huiskamertopic
Citaat:Hahaha ze is gewoon ook een beetje verwend. Soms heb je natuurlijk twee dezelfde honden die dan zo erg verschillen. Net als broers en zussen. Mijn broertjes kunnen allemaal goed sporten, als ik een keer ga hardlopen kan ik daarna niet meer lopen omdat mijn enkels te zwak zijn. Behendigheid gaat nog net.
Citaat:Ze zijn allebei verwend, het is moeilijk om 'nee' te zeggen tegen puppies met een baard en wenkbrauwen. Lijkt wel of je 'nee' zegt tegen je overgroottante die nog een advocaatje met slagroom wil
[BB] Nu al spinnen seizoen?
Citaat:Spinnetje,spinnetje.
Wil je zijn mijn vriendinnetje.
We kriebelen elkaar hier,we kriebelen elkaar daar.
En blijven altijd bij elkaar.
Citaat:Spinnetje, spinnetje
Ik wil je niet binnentje
Je stoort me hier, je stoort me daar
Voet erop en klaar
[HAR] Anky dekjes
Citaat:Mijn bejaarde schoonmoeder die niets met paarden heeft, was hier dit weekend. Ze was helemaal weg van de rollen gekleurd wc papier die ze bij mij in de kamer zag liggen. Ik heb mijn mond gehouden maar dat waren dus mijn nieuwe Anky bandages.........
[MWS] Cooliea menstruatie ondergoed
Citaat:En dan zit je dus de hele dag met je vleesvlinder in je eigen tomatensoep te marineren?
Jasses
[LZP] Het praat-me-hiervan-af-topic (zelfspot nodig)
Citaat:Serieus, 16 miljoen kleuren?
Dit betekent dat als je 90 jaar oud wordt en je wisselt elke 3 minuten van kleur, dan kan je tussen je geboorte en je uitvaart precies alle kleuren zien.
Conclusie: een mensenleven is te kort voor een Philips Hue.