FFE stelt onderzoek in naar paardenbeul

Moderators: xingridx, Ladybird, NadjaNadja, Polly, Essie73, Firelight, Mjetterd, ynskek, Muiz

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Pepperrr

FFE stelt onderzoek in naar paardenbeul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-20 17:31

horses.nl
Algemeen
Afbeelding
Foto door joiseyshowaa op Flickr

Nadat er de afgelopen maanden steeds meer meldingen kwamen van gedode en verminkte paarden in Frankrijk, heeft de Franse paardensportfederatie (FFE) een onderzoek ingesteld naar een mogelijke paardenbeul. Daarnaast kondigde de FFE ook aan dat zij samen met de eigenaren van de paarden juridische stappen zullen ondernemen tegen de daders.

Lees meer op horses.nl

Let the wind carry you home
Blackbird, fly away

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 17:35

Ik had er nog niets over gelezen.
Te triest voor woorden weer dit. :x

anjali

Re: FFE stelt onderzoek in naar paardenbeul

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 17:54

Ook eigenaren van paarden zijn niet altijd veilig.Afgelopen donderdag is een vrouw die in een weiland aan de Wagnerlaan in Arnhem haar paarden aan het voeren was,met een bijtende stof in haar gezicht overgoten en zwaar gewond naar het ziekenhuis gebracht.De 2 mannen die het gedaan hadden hingen volgens de vrouw al eerder bij het weiland rond. De politie is op zoek naar de daders.

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 18:51

Ik heb het getipt aan de nieuwsredactie maar blijkbaar had het geen nieuwswaarde

Waarom hebben de meeste stallen zo’n grote kantine?
Dan is er voor alle “technische juryleden” en beste stuurlui plek!

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 19:41

Jennyj01 schreef:
Ik heb het getipt aan de nieuwsredactie maar blijkbaar had het geen nieuwswaarde

Wij hebben de tip meerdere keren binnengekregen, en uitvoerig besproken achter de schermen. Wij zijn echter van mening dat het bericht voor Bokt.nl geen nieuwswaarde heeft, omdat het paard niet centraal staat in dat bericht. Dat betekent zeker niet dat we niet vinden dat het geen nieuwswaarde heeft, alleen dat we het niet geschikt vinden voor de voorpagina van Bokt.nl.

[edit]
Mochten jullie hier nog over door willen praten/discussiëren wil ik jullie vragen om dit te verplaatsen naar dit topic: [FZ] Wat is iets nieuws en wat past er op de voorpagina van Bokt?
Dan kunnen we hier ontopic blijven :)

May I, stand unshaken. Amidst, amidst this crashing world.

MB-Shots: Fotografie van mens & dier || Bookstagram || Goodreads || Vinted: Marjo2610

Adoryna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-20 10:16

anjali schreef:
Ook eigenaren van paarden zijn niet altijd veilig.Afgelopen donderdag is een vrouw die in een weiland aan de Wagnerlaan in Arnhem haar paarden aan het voeren was,met een bijtende stof in haar gezicht overgoten en zwaar gewond naar het ziekenhuis gebracht.De 2 mannen die het gedaan hadden hingen volgens de vrouw al eerder bij het weiland rond. De politie is op zoek naar de daders.

Zo heftig dit. Ik snap niet dat je een ander op zo een manier pijn wilt doen.

Horsie84

Re: FFE stelt onderzoek in naar paardenbeul

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-20 21:53

Hèhè daar gebeurt tenminste wat... hier word het niet zo nauw genomen :-( dieptriest

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie