Teamgoud voor Nederlandse young riders in Hongarije

Moderators: EvelijnS, Essie73, xingridx, Muiz, NadjaNadja, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Pepperrr

Teamgoud voor Nederlandse young riders in Hongarije

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-20 16:01 Tip de Nieuwsredactie

horses.nl
Sport
Afbeelding
Foto door Anniek van Schaijk

Het was zojuist een reuze spannende strijd in de landenwedstrijd van het EK van de young riders in Hongarije, die op het laatste moment en met slechts een heel klein verschil in het voordeel van Nederland werd beslist. Duitsland kwam heel dichtbij, maar ondanks dat het team niet meer compleet was, heeft Nederland teamgoud gewonnen.
Individueel kwamen de beste resultaten vandaag van Daphne van Peperstraten met Greenpoint’s Cupido (v. Johnson), die met 75,882% de landenwedstrijd won, en Marten Luiten, die met Fynona (v. Ampère) met 75,823% tweede werd.

Lees het volledige artikel op horses.nl

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 17:09

Waarom staat er een foto van Lotje Schoots bij? Dit is 13 jaar geleden naar mijn weten. :+

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-20 17:18

Omdat we niet zomaar foto's van nieuwssites mogen gebruiken voor de artikelen op bokt. Wij hebben natuurlijk niet ineens een foto van het EK in Hongarije van dit jaar in onze database staan.
Daarom heb ik er voor gekozen om een andere young rider-foto te plaatsen die wél in onze database staat. Toevallig is deze inderdaad wat ouder.

Let the wind carry you home
Blackbird, fly away

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 17:19

Pepperrr schreef:
Omdat we niet zomaar foto's van nieuwssites mogen gebruiken voor de artikelen op bokt. Wij hebben natuurlijk niet ineens een foto van het EK in Hongarije van dit jaar in onze database staan.
Daarom heb ik er voor gekozen om een andere young rider-foto te plaatsen die wél in onze database staat. Toevallig is deze inderdaad wat ouder.

Is er geen foto van de huidige lichting Young Riders?
Dit staat echt heel vreemd zo.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Pepperrr

Re: Teamgoud voor Nederlandse young riders in Hongarije

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-20 17:24

Ik laat hem voor nu staan. Volgende keer zal ik even beter gaan zoeken :j

Let the wind carry you home
Blackbird, fly away

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 17:50

Suzanne F. schreef:
Pepperrr schreef:

Is er geen foto van de huidige lichting Young Riders?
Dit staat echt heel vreemd zo.

Of anders van Daphne, terwijl ze nog bij de junioren reed, aangezien zij de hoogste score reed.

[o]

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 21:06

Foto's zat van Daphne.
En die verdient zeker een foto, na haar inmiddels jarenlange successen op het EK.

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 21:25

Foto’s zijn er van het hele team hoor, staan gewoon op FB en de fotograaf is Equigeniek ;)

Wat leuk, een meid van onze stal reed mee, erg gaaf dat ze het zo goed gedaan hebben +:)+

:¨·.·¨:
`·.
Tarzan, a dream came true

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie