Het doorgeefstokje van augustus: Avalanche81

Moderators: Firelight, Essie73, Muiz, NadjaNadja, Maureen95

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

prugelpiet

Het doorgeefstokje van augustus: Avalanche81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-20 22:18

*Bokt.nl
Bokt community

Afbeelding

Bloedheet. Dat is hoe we (ik) vandaag omschrijf. En helaas de komende dagen ook vrees ik. 20 graden met een briesje, heerlijk, maar deze 30 graden is me echt te gek. Maar goed, we wilden zomer, dus we krijgen zomer! We maken er maar het beste van zeggen we dan. In het eerste doorgeefstokje van augustus is Avalanche81 aan de beurt! Benieuwd naar penny gedachtes? Lees dan gauw verder in dit eerste doorgeefstokje van augustus!

1. Waarom heb je je x-jaar geleden geregistreerd op Bokt?

Vooral omdat ik niet genoeg mensen heb in mijn omgeving om eindeloos over paarden te praten. Het grappige is dat ik dat op Bokt ook niet zoveel doe als ik had verwacht.

2. Wat is het eerste bericht dat je hebt geplaatst op Bokt?

Citaat:
Rug recht idd, benen lang, en vooral ademen....... kreeg ooit eens de tip om een liedje te zingen, om te zorgen dat je ademhaling laag blijft, in je buik zeg maar, staat alleen redelijk stom, maar het werkt wel :+

Ik denk als jij wat makkelijker ontspant, wordt je ademhaling ook beter, en blijf je beter zitten :)

3. Op een schaal van 1 tot 10, hoe beschamend zijn je oudste berichten?

Ik zou zeggen een 6 :)

4. Waar kunnen wij je van kennen op Bokt?
Ik heb een volgtopic gehad van Simba, mijn kat, en verder kom je me regelmatig tegen in discussies. Ik hou van discussie, over verschillende onderwerpen.
Afbeelding

5. Wat betekent Bokt.nl voor jou?
Een leuk tijdverdrijf vooral. Ik kan wel erg genieten van dingen als Secret Santa, en onverwacht lieve berichten, dat maakt mijn dag een beetje beter :) Maar ik kan niet wakker liggen van bokt. Wel word ik er heel blij van als mensen een probleem hebben, en soms best diepe, emotionele dingen, die steun en liefde vinden, en goede raad.

6. Durf je toe te geven dat je vroeger ook penny-gedachten had?
Zeker had ik die :') Ik wilde toen ik 12 was een Friese hengst hebben, ik vond die prachtig! En ik heb de boeken van "Black, de zwarte hengst" gelezen, mijn oma had die in haar kast staan, ik vond het geweldig, en droomde ervan ooit nog zo'n paard te hebben. Helaas, de zwarte hengst is er nooit gekomen, en misschien maar goed ook.

7. Als alles kan wat je zou willen, hoe zou je leven er dan uitzien?

Ik zou heel graag een eigen dressuurstal willen hebben, met leuke, goede paarden, waar goed lesgegeven wordt, en paarden ook paard kunnen zijn. Dus met alle denkbare faciliteiten en gemakken, maar zo weinig mogelijk paarden op stal.

8. Welke rol spelen paarden op dit moment in jouw leven?

Ik heb een merrie met pensioen, en een leuke jongere dame, die ik min of meer als probleempaard gekocht heb, en die ik nu met een hoop rust en liefde aan het inrijden ben. Ze blijkt een erg intelligente dame te zijn, wat sensibel, beetje heet wel, maar enorm werkwillig en heel sociaal ook. Ze is dol op gezelschap, mensen worden steeds leuker, en nu de omgangsregels wat duidelijker zijn, wordt het een erg leuk paard. Ik ben een merrie-mens, altijd al geweest.

9. Aan welke Bokker wil jij 10 vragen stellen?
Babootje

10. Welke vraag zou je graag aan deze bokker willen stellen?

Wat is voor jou de perfecte manier van met je paard omgaan?

I am because you were

Elisa2

Re: Het doorgeefstokje van augustus: Avalanche81

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-20 08:04

Leuk stukje Avalanche, is het paard op de foto je oude of jongere paard?

''De echte discipel van de rijkunst heeft niet de erkenning door andere mensen nodig maar veel meer het gevoel om met zijn paard een te zijn. Ontbreekt deze harmonie, dan ontstaat in het beste geval volmaakte techniek, maar er ontstaat nooit volmaakte (rij)kunst.''

-Kurt Albrecht-

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 21:44

Mijn jongere paard :) haha sorry, ik wist niet dat het al geplaatst was :')

They tried to bury me.
They didn't realise I was a seed.

Sinéad O'Connor 1966-2023

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 20:05

Leuk stukje ook Avalance81 Ik heb mijn doorgeefstokje net gehad, dankzij jou :D. Jouw antwoord op 7 zou ons ook wel passen. Als paarden aan huis er niet in zit kom ik graag bij jou staan :D

Banaansingeltje te koop, merk: Kieffer, mooi zacht leer, maat 55 (voor pony) https://www.bokt.nl/markt/ad/519167/ban ... -leer-zgan

Ricie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 20:13

Haha, gaaf stukje!

Soms stream ik games, soms niet....en soms....vliegt daar dan zomaar wat strooigoed rond. Twitch: https://twitch.tv/ricietjuh

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 21:01

Babootje schreef:
Leuk stukje ook Avalance81 Ik heb mijn doorgeefstokje net gehad, dankzij jou :D. Jouw antwoord op 7 zou ons ook wel passen. Als paarden aan huis er niet in zit kom ik graag bij jou staan :D

Als ik het voor elkaar krijg ben je welkom :D

They tried to bury me.
They didn't realise I was a seed.

Sinéad O'Connor 1966-2023

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie