Kylie Jenner koopt Nederlandse droompony voor dochtertje

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
rien10
Berichten: 14672
Geregistreerd: 01-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 08:12

Who the f*** is Kylie Jenner?

belle_boef

Berichten: 10735
Geregistreerd: 13-02-08
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 08:26


Dallista

Berichten: 4418
Geregistreerd: 10-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 08:36

belle_boef schreef:
rien10 schreef:
Who the f*** is Kylie Jenner?


https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Kylie_Jenner

Oh. Oeps. Gelukkig ben ik niet de enige met vraagtekens.
Laat ik zeggen dat mijn kennis rond deze familie stopt bij het feit dat Bruce (de man) Jenner een atleet was. Ik loop geloof ik veertig jaar achter.
Ignorance is Bliss. :+

capopjekop

Berichten: 30656
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 08:45

Wat mooi voor deze stal zeg. Blijkbaar geen geld voor hun en gratis publiciteit.

Ja het is veel te veel geld. Maar als de kopers het ervoor over hebben is het prima toch.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 09:08

Karin schreef:
bigone schreef:
Wilten kent zijn pappenheimers wel dus als er zo’n koper komt dan zet je er een paar nullen achter .

Jij kent het verhaal erachter? :?

Die pony stond al een aantal jaren in de USA. Hij komt niet rechtstreeks bij Wilten vandaan, die herkende hem alleen op foto's.

Ik zag dat het artikel al was gedeeld, maar dat is een premium-artikel. Hier is het wel voor iedereen te lezen:

https://www.bndestem.nl/binnenland/hoe- ... ~a13752b4/

Citaat:
Ineens dook-ie op: een foto op Instagram van Stormi, het dochtertje van reality-ster Jenner en rapper Travis Scott, op een schattige spierwitte pony. Gekregen op haar tweede verjaardag. Amerikaanse media meldden dat de ouders er 200.000 dollar voor neergeteld heeft, plus nog eens de kosten om de pony vanuit Nieuwleusen naar Amerika te verschepen.

Wilten werd getipt over de foto en wist het meteen: ,,Dit is Frozen, die is van mij geweest. Ik herken ’m uit duizenden. Een 17-jarige b-pony die drie keer Nederlands kampioen is geweest. Een superlief beest, een echte leerpony. Ik heb navraag gedaan en het is me bevestigd door de trainer.”

De helft van de helft
Dat deel van het verhaal klopt dus. Maar de rest? ,,Frozen komt helemaal niet rechtstreeks uit Nieuwleusen. Ik heb deze pony 3,5 jaar geleden gekocht en in Amerika verkocht. Hij heeft eerst in de buurt van New York rondgelopen, is daarna een keer doorverkocht en nu bij Kylie Jenner terechtgekomen.” En dat aankoopbedrag van 200.000 dollar: ,,Natuurlijk weet ik niet wat ze ervoor betaald heeft, maar dat bedrag lijkt me héél sterk. Ik zou zeggen: de helft van de helft."


Haha dit idd, mooi sensatieverhaal weer.. :+

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 09:16

Het is gewoon een vervroegde of verlate 1 april grap.
Trouwens nog nooit van Kylie Jenner gehoord.

Wel een knappe pony op die foto. Overigens was ik wel bij een deal een paar jaar geleden waarbij iemand een A pony kocht van 24 jaar oud voor 4500 Euro. Ik sloeg echt steil achterover. Maar het schijnt dat je bijna nergens meer een aan een brave A pony kunt komen die gewoon een parcoursje rond hobbelt. En dat dat toch wel een gangbare prijs was :$

ravellie

Berichten: 3074
Geregistreerd: 01-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 09:21

Ik kende de naam ook niet hoor.
Nu maar hopen dat het meisje geen over het paard getild kind gaat worden :+

Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Re: Kylie Jenner koopt Nederlandse droompony voor dochtertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 09:35

Voor die mensen is dat wisselgeld volgens mij..

anjali
Berichten: 15081
Geregistreerd: 25-07-15

Re: Kylie Jenner koopt Nederlandse droompony voor dochtertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 09:40

Ik ben in ieder geval blij dat nu eens de potentiele waarde van een goede oude pony gezien wordt.Want bij paarden heerst ernstige leeftijdsdiscriminatie.Voor een beginnend klein kind is niets beter en veiliger dan zo'n oudje.

Earth

Berichten: 7914
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 09:41

anjali schreef:
Ik ben in ieder geval blij dat nu eens de potentiele waarde van een goede oude pony gezien wordt.Want bij paarden heerst ernstige leeftijdsdiscriminatie.Voor een beginnend klein kind is niets beter en veiliger dan zo'n oudje.

Zo'n oudje die 3 NK's heeft gelopen. Ik weet niet zo goed wat een 2-jarige daaraan heeft?

PimxBotje

Berichten: 442
Geregistreerd: 22-11-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 09:43

Hebben wij nog geboft met jaren geleden voor mijn nichtje een 11 jarige Welsh ruin te kopen met kar en tuig voor naar ik meen 1100gulden de pony bleek een gouden pony zo braaf heeft mijn nichtje rijden geleerd hij is nu 34 jaar en nog steeds bij ons (gaat ook niet weg hoor)kern gezond nooit wat gehad.

pmarena

Berichten: 48112
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 09:45

Nou als je het zo leest wordt er knap gesleept met dat diertje zeg... in 3,5 jaar tijd zou hij dus van Wilten geweest zijn, toen in de buurt van New York gelopen hebben, daarna weer een ander en nu bij deze mensen terecht gekomen zijn. Hopelijk vindt het diertje een fijn, wat langduriger plekje nu...

Qimm

Berichten: 15162
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 09:46

Dallista schreef:

Oh. Oeps. Gelukkig ben ik niet de enige met vraagtekens.
Laat ik zeggen dat mijn kennis rond deze familie stopt bij het feit dat Bruce (de man) Jenner een atleet was. Ik loop geloof ik veertig jaar achter.
Ignorance is Bliss. :+[/quote]

Misschien moet je Bruce Jenner nog een keer googlen

rien10
Berichten: 14672
Geregistreerd: 01-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 09:48

Dallista schreef:
rien10 schreef:
Who the f*** is Kylie Jenner?


Oh. Oeps. Gelukkig ben ik niet de enige met vraagtekens.
Laat ik zeggen dat mijn kennis rond deze familie stopt bij het feit dat Bruce (de man) Jenner een atleet was. Ik loop geloof ik veertig jaar achter.
Ignorance is Bliss. :+


We missen er niks aan zo te lezen.

Snippergroen

Berichten: 6681
Geregistreerd: 03-09-06
Woonplaats: in de polder

Re: Kylie Jenner koopt Nederlandse droompony voor dochtertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 09:49

Zou me niks verbazen dat als je zoveel geld hebt, je geen idee hebt van de echte waarde van het geld. Een tientje voor ons is dan algauw 1000 euro voor zo iemand. Mooie deal voor die stal als het inderdaad zoveel geld was. Maar zelfs al is het een nul teveel denk ik dat ze al behoorlijk in hun handjes kunnen knijpen :)

Dallista

Berichten: 4418
Geregistreerd: 10-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 10:02

Qimm schreef:
Misschien moet je Bruce Jenner nog een keer googlen

Want? Geloof dat ik nu wel genoeg over hem ( nu haar ) en de familie weet.
Of is er nog een andere Jenner die ook een beroemde decathlon atleet was?!

rien10
Berichten: 14672
Geregistreerd: 01-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 10:04

Dallista schreef:
Qimm schreef:
Misschien moet je Bruce Jenner nog een keer googlen

Want? Geloof dat ik nu wel genoeg over hem ( nu haar ) en de familie weet.
Of is er nog een andere Jenner die ook een beroemde decathlon atleet was?!


De man was goed in zijn sport kennelijk. Ok. Dat weet ik dan. Hoef ik niet meer te Googlen hoor.

Qimm

Berichten: 15162
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 10:36

Dallista schreef:
Qimm schreef:
Misschien moet je Bruce Jenner nog een keer googlen

Want? Geloof dat ik nu wel genoeg over hem ( nu haar ) en de familie weet.
Of is er nog een andere Jenner die ook een beroemde decathlon atleet was?!


Haha ok, omdat je zo specifiek 'man' benoemde dacht ik dat je wellicht niet wist van de verandering.

HorseChica

Berichten: 889
Geregistreerd: 09-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 10:50

pmarena schreef:
Nou als je het zo leest wordt er knap gesleept met dat diertje zeg... in 3,5 jaar tijd zou hij dus van Wilten geweest zijn, toen in de buurt van New York gelopen hebben, daarna weer een ander en nu bij deze mensen terecht gekomen zijn. Hopelijk vindt het diertje een fijn, wat langduriger plekje nu...


Reken maar dat die pony de afgelopen jaren gruwelijk in de watten gelegd is hoor, ik weet hoe hij er bij stond bij Wilten en bij wie hij daarna terecht gekomen is. Die pony ontbrak het niet aan liefde en aandacht.

Dallista

Berichten: 4418
Geregistreerd: 10-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 10:52

Qimm schreef:
Haha ok, omdat je zo specifiek 'man' benoemde dacht ik dat je wellicht niet wist van de verandering.

Eh, nee, sorry, dat wist ik inderdaad eerder niet, totdat ik die wikipedia pagina had bezocht vanochtend. Was wel even een verrassing.
Ik leef soms echt onder een steen, geloof ik.

In elk geval wens ik Kylie en haar dochtertje veel plezier met de pony. :')

Marije112

Berichten: 3395
Geregistreerd: 27-11-05
Woonplaats: Pretoria, Zuid-Afrika

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 10:53

Oh, wacht, ik heb met mijn achterkant gelezen... Ik had begrepen dat stal Wilten de pony direct aan die Jenner had verkocht. Iets minder sensatie, maar ik vind het nog steeds een mooi verhaal. Prachtige pony en ik neem aan dat hij in een 10* stal komt bij zijn nieuwe baasje. En hey, als jij $900 miljoen (negenhonderdmiljoen dollar!) waard bent geef je zonder problemen 200k uit voor een pony voor je twee jarige dochtertje. Als ik $900 miljoen waard zou zijn zou ik hetzelfde doen haha!

[Edit] Ik wil die miljoenen nog even uitschrijven $900.000.000 :wow: :wow: :wow: :wow: :wow:

Snippergroen

Berichten: 6681
Geregistreerd: 03-09-06
Woonplaats: in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 10:59

Marije112 schreef:
Oh, wacht, ik heb met mijn achterkant gelezen... Ik had begrepen dat stal Wilten de pony direct aan die Jenner had verkocht. Iets minder sensatie, maar ik vind het nog steeds een mooi verhaal. Prachtige pony en ik neem aan dat hij in een 10* stal komt bij zijn nieuwe baasje. En hey, als jij $900 miljoen (negenhonderdmiljoen dollar!) waard bent geef je zonder problemen 200k uit voor een pony voor je twee jarige dochtertje. Als ik $900 miljoen waard zou zijn zou ik hetzelfde doen haha!

[Edit] Ik wil die miljoenen nog even uitschrijven $900.000.000 :wow: :wow: :wow: :wow: :wow:


Hahaha bizar he dat geld. Je had op een gegeven moment bij een van de loterijen dat je 30 jaar lang 10.000E per maand kon winnen. Dat is 'maar' 3.6 miljoen in totaal. Toen dacht ik ook :wow:

anjali
Berichten: 15081
Geregistreerd: 25-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 11:01

Wie het breed heeft laat het breed hangen toch. Ik wens de pony en zijn nieuwe baasje veel plezier met elkaar toe.

Marije112

Berichten: 3395
Geregistreerd: 27-11-05
Woonplaats: Pretoria, Zuid-Afrika

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 11:02

Negerzoen schreef:
Marije112 schreef:
Oh, wacht, ik heb met mijn achterkant gelezen... Ik had begrepen dat stal Wilten de pony direct aan die Jenner had verkocht. Iets minder sensatie, maar ik vind het nog steeds een mooi verhaal. Prachtige pony en ik neem aan dat hij in een 10* stal komt bij zijn nieuwe baasje. En hey, als jij $900 miljoen (negenhonderdmiljoen dollar!) waard bent geef je zonder problemen 200k uit voor een pony voor je twee jarige dochtertje. Als ik $900 miljoen waard zou zijn zou ik hetzelfde doen haha!

[Edit] Ik wil die miljoenen nog even uitschrijven $900.000.000 :wow: :wow: :wow: :wow: :wow:


Hahaha bizar he dat geld. Je had op een gegeven moment bij een van de loterijen dat je 30 jaar lang 10.000E per maand kon winnen. Dat is 'maar' 3.6 miljoen in totaal. Toen dacht ik ook :wow:


Ja echt niet normaal! Ik was nog klein toen ik dat zag, dus ik had geen idee van de waarde van €10.000 per maand extra. Maar stel je voor hey! Gewoon, hoppa, zonder er iets voor te doen €10.000 op je rekening erbij!

[EDIT] Weet je dat zowel mijn man als ik dan makkelijk kunnen stoppen met werk en écht een luxe leven kunnen hebben hier :D

AnnaXBoy

Berichten: 470
Geregistreerd: 05-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 12:34

Afbeelding
Kwam toevallig deze tegen!