Vraag het teamlid: Melissa0304

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Vraag het teamlid: Melissa0304

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-20 07:12

* Bokt.nl
Bokt community

Afbeelding
Melissa0304

Deze maand mochten we moderator Melissa0304 aan ons vragenvuur blootstellen. Lees snel verder als je wil weten of ze wel eens heeft geblunderd, wat (of eigenlijk wie) haar op Bokt het meest is bijgebleven en wat ze als beveiliger meemaakt!

* Hoe lang ben je al teamlid?
Begin maart pas, dus nog niet zo heel erg lang.

* Wat is het leukst aan teamlid zijn?
Het fijne team waar je in terecht komt en het meedenken met vanalles zodat bokt een prettig forum blijft.

* Wat is je grootste blunder?
Ik controleer nog steeds 10x of ik wel daadwerkelijk een juiste handeling doe, dus die blooper zal vast nog wel komen als ik denk dit doe ik even snel, maar een topic op slot zetten en er dan pas achter komen dat het niet bij ons hoort := dat was niet zo handig.

Afbeelding
Melissa0304 en Sam's Tiny Toon.

* Kan je omschrijven hoe een dag als moderator eruit ziet?
Ikzelf werk vrij onregelmatig en ook 's nachts, maar probeer zo veel mogelijk de nieuwe topics te lezen en te helpen waar nodig. Ik ben nog niet zo heel lang moderator dus het is af en toe nog spannend om zelfstandig beslissingen te nemen maar gelukkig kan overleg altijd.

* Ben je ook wel eens op Bokt als gewone gebruiker? Oftewel: is Bokt voor jou alleen "werk" of ook nog wel leuk tijdverdrijf?
Ik vind het nog steeds leuk! Lees veel mee, reageren is wel wat minder geworden. Al was ik nooit een hele actieve poster.

* Welke gebeurtenis op Bokt is jou altijd bijgebleven?
Dat is een lastige.. zijn meerdere dingen die zijn blijven hangen.. maar voor mij toch quera.. ondanks dat ik grotendeels alleen meelas en sporadisch een bericht plaatste, vond haar een echte powervrouw.

* Je doet werk voor een paardenforum. Wat is jouw relatie met paarden?
Heb nu een 3 jarige staan en hiervoor een haflinger gehad. Ook jaren op de manege gereden.

* In je profiel staat dat je in de beveiliging werkt. Wat doe je precies? (evenementen? objecten?)
Ik werk in de winkelbeveiliging dus elke dag is weer anders. Waar ik nu werk gaat 24 uur door dus ook de nachtdiensten horen erbij.

* Hoe ben je erbij gekomen dat je de beveiliging in wou?
Wilde eigenlijk maar 2 jaartjes blijven en door naar de politie maar vond het zo leuk dat ik ben blijven hangen, ondertussen alweer bijna 17 jaar.

Afbeelding
Sam's Tiny Toon.

* Wat is het engste dat je hebt meegemaakt in je werk? Of juist het mooiste of grappigste?
Weet nog wel de aller eerste keer dat ik iemand moest aanhouden dat ik dat het engste vond en dat dat nu normaal is. Mooiste vond ik toch wel dat een tijd na een reanimatie je iemand tegenkomt en dat het daar goed mee gaat :)

* Wil je nog iets kwijt aan de Bokkers?
Behandel elkaar met respect en heb vooral veel plezier op Bokt!