Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Maflinger_S schreef:Dan hoop ik wel dat er ergens een lijstje rondzwerft waarop de criteria staan waaraan de uitzonderlijke gevallen moeten voldoen voordat er wordt gehandhaafd, anders wordt het zo'n doelloos gefledder.
Fellor schreef:Uitzonderlijke gevallen? Sorry, maar ik zie echt iedere wedstrijd mensen die hun paard de trailer op meppen, heen en weer zagen en zich afreageren op hun paard tetwijl deze duidelijk fysiek niet goed in elkaar steekt.
Ineke2 schreef:Heb het hele artikel gelezen en daarna het volledige interview. Wat een vaag blablablabla verhaal zeg...
LiselotZorro schreef:Fellor schreef:Uitzonderlijke gevallen? Sorry, maar ik zie echt iedere wedstrijd mensen die hun paard de trailer op meppen, heen en weer zagen en zich afreageren op hun paard tetwijl deze duidelijk fysiek niet goed in elkaar steekt.
Ik zie het al jaren nauwelijks en de laatste die ik het wel heb zien doen stond flink voor paal want de jury kwam even ingrijpen.
Neemt niet weg dat het verhaal wel wat concreter had mogen zijn.
stoffel schreef:Fellor schreef:Uitzonderlijke gevallen? Sorry, maar ik zie echt iedere wedstrijd mensen die hun paard de trailer op meppen, heen en weer zagen en zich afreageren op hun paard tetwijl deze duidelijk fysiek niet goed in elkaar steekt.
Overdrijven is ook een kunst