Van brug gevallen paard dood in water gevonden

Moderators: ynskek, Mondy, Ladybird, Shanna, Hanmar, Princesj, Dani, Polly

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Pepperrr
Lid Nieuwsredactie

Van brug gevallen paard dood in water gevonden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-20 18:08 Tip de Nieuwsredactie

horses.nl
Overig
Afbeelding
Door: Hippoactions

Het paard dat onlangs bij een ernstig ongeval op de Stora Hammarsundet uit de trailer werd geslingerd en van de 22 meter hoge brug viel, is dood in het water gevonden. Een particulier vond het paard onder de brug, op circa honderd meter van het strand.

Afgelopen dinsdag werd de reddingsdienst gealarmeerd en kwam vervolgens ter plaatse om het stoffelijk overschot te bergen.
De trailer werd na het ongeval in beslag genomen en wordt onderzocht op een technisch mankement.

Gerelateerd bericht: [VN] Paard valt van 22 meter hoge brug in Zweden

Kristy1998x

Re: Van brug gevallen paard dood in water gevonden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 18:38

Hoe triest het ook is fijn dat er iig een overschot gevonden is zodat de eigenaren afscheid kunnen nemen. Ik weet niet hoeveel ontbinding er heeft plaatsgevonden maar laten we hopen dat het paard er voor het oog nog redelijk uit ziet.. blijft vreselijk Y;(.

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 20:49

Kristy1998x schreef:
Hoe triest het ook is fijn dat er iig een overschot gevonden is zodat de eigenaren afscheid kunnen nemen. Ik weet niet hoeveel ontbinding er heeft plaatsgevonden maar laten we hopen dat het paard er voor het oog nog redelijk uit ziet.. blijft vreselijk Y;(.

Hier sluit ik me bij aan.

Je moet doen wat je niet laten kan en laten wat je niet doen kan.

Ponylove22

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 22:54

Is heel triest maar waarom moest het zo land duren.Als ze weten dat ie daar af gevallem is dan ga je tocht met duikers zoeken naar het dier of mens.

Booklover01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-20 14:07

Hoe triest ook, fijn dat het paard gevonden is, zodat het rouwproces afgesloten kan worden...

Voor de leukste paardenboeken en cadeau's, bezoek http://www.paardenboekhandel.nl!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie