Moderators: Essie73, Muiz, NadjaNadja, Maureen95, Firelight
bigone schreef:Dus wel kleinschalige wedstrijden waar de enigste prijs een winstpunt is. Wanneer je mazzel hebt. Snap het wel want prijzen uitkeren naast de vergoedingen voor jury’s en parcourbouwers is niet te doen met weinig deelname. Maar dan had de Knhs de leden ook tegemoet kunnen komen door korting op startkaarten te geven of drie maanden langer door laten lopen. Ze willen wel de inkomsten maar voor de rest ?
bigone schreef:Dus wel kleinschalige wedstrijden waar de enigste prijs een winstpunt is.
Faya__ schreef:Ben ik de enige die zich hier aan stoort? 1 september is 1 september, ook voor de KNHS.
Kalm aan mensen, niemand wacht op een tweede piek.
Faya__ schreef:Ben ik de enige die zich hier aan stoort? 1 september is 1 september, ook voor de KNHS.
ginatje schreef:Oefenwedstrijden en clinics zijn wel toegestaan.. Ik zie niet in wat er anders is aan wedstrijden op de manier die hierboven beschreven staat, dus echt de wet omzeilen? Nee zo zie ik het niet. Ik denk als iedereen zich gewoon netjes aan de regels houd dat het prima is en geen grote risico’s met zich meebrengt.
Noompje86 schreef:Daar heb je wel gelijk in ja. En idd als iedereen zich dan aan de regels houd... mss moeten ze (als dat er nog niet is) een wedstrijdplan/ reglement maken, niet aan gehouden = niet starten of boete of iets dergelijks
Gebruikers op dit forum: amaniblauw, GrapeshotBot, Harryw72, JornaR, maava en 17 bezoekers