Virtuele bloemetjes: 10 bloemetjes

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

prugelpiet

Virtuele bloemetjes: 10 bloemetjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-20 11:21

*Bokt.nl
Bokt community
Afbeelding
Foto door Marjo.

Wil je iemand een hart onder de riem steken? Of wil je iemand in het zonnetje zetten vanwege een bijzondere actie of daad? Stuur dan een pb aan prugelpiet

We hebben weer een flink aantal bloemetjes die mogen worden weggegeven aan bokkers die er eentje verdienen!

Het eerste bloemetje van dit topic geven we aan bokker Niwla. Toen bokker Maureen95 halverwege maart ziek werd, heeft bokker Niwla voor haar een pakje Advil op de post gedaan aangezien Maureen95 zelf niet naar de winkel mocht. Niwla, een bloemetje voor dit lieve gebaar!

Het 2e bloemetje van dit topic is voor Gohya. Al eerder gaven we haar een bloemetje om haar een hart onder de riem te steken in haar strijd tegen diverse tumoren in haar oog. Op 24 maart is Gohya geopereerd, en geven we haar graag nogmaals een bloemetje om haar te steunen in het herstel. Gohya, we hopen dat de pijn gauw afneemt! Het hele verhaal van Gohya kan je lezen in haar topic: [MWS] Wanneer houd het op? alwéér opereren en chemo.

Het 3e bloemetje van dit topic is voor Warboel. In haar topic [MWS] Van me af schrijf topic - papa heeft kanker kan je lezen hoe haar vader strijdt tegen kanker. Warboel, een bloemetje voor jullie in deze moeilijke tijd!

Het 4e bloemetje is voor bokker jumpyhorse. In haar topic [BB-ITP] Gisteren een gedumpte kitten, vandaag een gezinslid kan je lezen hoe ze, op weg naar haar paard, een zielig hoopje kat vond aan de kant van de weg; Poki. Poki werd liefdevol opgevangen in het gezin en mocht blijven. Bijna een jaar heeft hebben Poki en jumpyhorse en haar familie van elkaar mogen genieten. Helaas bleek Poki grote tumoren te hebben in zijn buikje en hebben ze de moeilijke beslissing gemaakt Poki te laten gaan. Jumpyhorse, veel sterkte!

Het 5e bloemetje is voor Faline. Na 323 dagen dracht beviel haar merrie Auri van een een prachtig Amber champagne merrietje. Helaas heeft het veulentje zuurstoftekort gehad in de baarmoeder en hierdoor hersenbeschadiging opgelopen. Na 4 dagen is het veulentje van Faline helaas overleden. Faline, heel veel sterkte gewenst!

Het 6e bloemetje is voor Pien_2010. Zij moest helaas haar paardenvriendje Chico laten gaan aan de gevolgen van gaskoliek. Pien_2010, heel veel sterkte met het verlies van jouw maatje.

Het 7e bloemetje van dit topic is voor __Nicky. Na een naar ongeluk heeft haar paard zijn opervlakkige buigpees helemaal doorgesneden. Inmiddels is haar paard geopereerd en is herstellende van dit ongeluk. __Nicky, veel beterschap voor je paard en we hopen dat deze er weer helemaal bovenop komt!

Het 8e bloemetje van dit topic is voor jackyline. In het topic [MD] Marlou heeft een ongeluk gehad kan je het verhaal volgen van haar merrie die een naar ongeluk op de weide heeft gehad. Jackyline, een bloemetje om jullie een hart onder de riem te steken in deze nare tijd en we hopen dat het de goede kant op blijft gaan!

Het 9e bloemetje van dit topic is voor Kimmie261. Op 12 april moest zij afscheid nemen van haar Lazlo. Kimmie261, wij willen je heel veel sterkte wensen met dit verlies!

Het 10e bloemetje van dit topic geven we aan Muronia. In het topic [KS-MK] Wij gaan weer voor een Groninger-baby in 2020! hield ze heel bokt actief op de hoogte rond de dracht van haar merrie Wainonia. Helaas blijkt Wainonia het veulen ergens in de dracht verloren. Muronia, wat verdrietig nieuws waarvoor we jou graag een bloemetje aanbieden!

Warboel

Re: Virtuele bloemetjes: 10 bloemetjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 12:13

Lief <3 dankjulliewel :*

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 16:28

Heel lief, bedankt!

Jeetje Dees, ik had jouw topic helemaal niet gezien, wat erg!

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 08:33

Super lief weer, dank jullie wel <3

nessinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-20 08:56

Mag er dan ook een bloemetje naar StalMelyn die ook haar veulentje heeft verloren?

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 15:08

Dankjewel voor het bloemetje!

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-20 07:59

Helaas staan we dus weer in het lijstje van virtueel bloemetje. Wat hadden we graag deze beurt overgeslagen. Helaas het is niet anders. Onze Chico heb ik zondagavond twee weken geleden fris en fruitig op de wei gezet, en maandag ochtend was hij ziek. HEt leek wel mee te vallen. Dierenarts is geweest en 24 uur later waarbij alles is geprobeerd om hem te laten overleven en beter te maken, is hij in de kliniek ingeslapen. Gaskoliek waardoor organen anders waren gaan liggen. Volgens de dierenarts door verandering van het weer want hij was al de 3de die dagen. Tja we kunnen alles regelen als het gaat om stalmanagement maar op het weer heb ik geen invloed en inderdaad gingen de temperaturen die laatste dagen van +20 graden overdag naar 's nachts - 2 graden en visa versa.
We komen net een beetje bij van de enorme schok en verdriet. Dit hebben wij totaal niet aan zien komen. Zaterdag hierachter nog een gezellig rondje gemaakt met mijnheer en wat was hij braaf en gezellig. Chico en ik hadden een heuse klik. Hij moest nog 8 jaar worden en was een leuke vrolijke ruin die erg gelukkig hier was met zijn 1ste baasjes, met Polie en zijn leven hier rond ons heen. Polie gaat goed ook al is het sneu dat ze haar vriendje moet missen, ze waren goed samen. Polie gaat na de lock down naar Lizy en Jeffrey hier in de buurt in de kudde paarden. Ik kan haar gewoon blijven bezoeken.
Ook voor Chico is dit ongelooflijk sneu dat dit zo is gegaan.

Bedankt voor het virtueel bloemetje, maar liever had ik net als iedereen, niet in dit rijtje gestaan. ;(

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-20 08:14

Jeetje pien, ik moest even twee keer lezen, ik wist niet dat jij het was door je naam. Maar wat een pech, wat vreselijk naar...heel veel sterkte Y;(