Bowo schreef:Ziet er goed uitgedacht uit! Ik denk dat er best wat ruiters zijn die hier baat bij hebben. Het zou alleen de KNHS niet zijn als er niet weer wat addertjes onder het gras zitten...
Bepaling 14
De ingezonden video opnames worden eigendom van de KNHS en kunnen door de KNHS gebruikt worden voor opleidingsdoeleinden.
Voorwaarde 10
De jury bepaalt of de ingestuurde proef aan alle voorwaarden voldoet om de proef te kunnen beoordelen. Hierbij blijf je je inschrijfgeld verschuldigd. Zonder de juiste beelden en ingesproken tekst is er geen beoordeling mogelijk. (maar blijf je wel het inschrijfgeld verschuldigd).
Ik ben benieuwd hoeveel deelname er gaat zijn.
Dit noem je addertjes onder het gras?
Wat betreft dat eerste lijkt me gewoon helder en helemaal niet verkeerd. Moet je eens nagaan wat jury's hier allemaal van kunnen leren! Je weet het vooraf, vind ik geen addertje onder het gras.
Dat tweede vind ik niet meer dan logisch. De knhs heeft hier flink tijd in gestoken. Dan mogen ze ook best wat van de ruiter verwachten! Het zou toch niet oké zijn als jury's zich hier nog weer mee bezig moeten houden... Of die vervolgens gaan klagen bij de knhs dat ze meer geld willen omdat ruiter x, Y en z er een potje van hebben gemaakt.
Overigens, duidt dan ook meteen even die 2.50 die de knhs in een fonds steekt om fnrs maneges mee te helpen?
Probs voor de knhs!
Maar goed, doen ze niks krijgen ze gezeik, en nu krijgen ze ook gezeik