Adri Zekveld: “Ik ga vooral op het verrichtingsonderzoek af”

Moderators: Hanmar, Princesj, Shanna, EvelijnS, Dani, ynskek, Mondy, Polly, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Nieuwsredactie

Adri Zekveld: “Ik ga vooral op het verrichtingsonderzoek af”

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-20 20:37 Tip de Nieuwsredactie

De Hoefslag
Fokkerij
Ingezonden door Aniek1985

Afbeelding
Edward Gal met GLOCK's Total US (Totilas x Sir Donnerhall). Foto: Marjo

Mobil Sollenburg is een van de eerste hengstveulens van Glock’s Total US, het toekomsttalent van Edward Gal. Fokker Adri Zekveld (Bokker MisterA) liet in 2016 voor drie merries zijn keuze vallen op de toen net goedgekeurde Total US.

De driejarige Mobil Sollenburg komt uit de eerste jaargang van Glock’s Total US, Zekveld was toen al van de hengst gecharmeerd. “Ik ga vooral op het verrichtingsonderzoek af”, vertelt de fokker.

Lees het hele artikel op De Hoefslag

Suzanne F.
Erin gesmurft
Erin gesmurft

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-20 20:43

Wauw, mooi dier! Ik ben heel benieuwd hoe Mobil het gaat doen. Gefeliciteerd Adri!

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

NatasjavE
Erin gesmurft
Erin gesmurft

Re: Adri Zekveld: “Ik ga vooral op het verrichtingsonderzoek af”

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-20 18:50

Dat is zeker een mooi dier. Gefeliciteerd MisterA.

Moeten ze nu nog wel op een later moment naar het VO?

That awkward moment when someone yells at you for clicking your pen and you have to click it one more time to use it....
Floris en Sunna

Maristj

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-20 12:43

gefeliciteerd Adri!! echt een heel leuk en fijn paard!! hopelijk gaan we hier veel van horen!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie