Column Rick Helmink: ‘Een ander niet te stoppen virus’

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nieuwsredactie

Column Rick Helmink: ‘Een ander niet te stoppen virus’

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-20 19:20

Horses.nl
Overige

Afbeelding
Foto: Hippo Foto / Dirk Caremans / FEI

In de paardenwereld zal ik niet snel omschreven worden als een optimist, iemand die alles van de zonnige kant ziet. Ten diepste van binnen denk ik wel dat ik zo iemand ben. Vooral als het echt op aan komt. Deze onzekere tijd zie ik ook als een tijd om dichter tot elkaar te komen. Niet letterlijk – want dat is onverstandig – maar wel in figuurlijke zin. Door het gezamenlijke belang van de paardenwereld, boven het eigenbelang te zetten.

Lees de hele column op Horses.nl

Peetstap

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 14:39

Goede column van Rick, geeft wel zo'n beetje het gedachten verloop aan wat vele van ons hebben met deze situtatie of hebben gehad.
Het moet allemaal nog wat landen hoe serieus probleem het eigenlijk wel is.

Hij legt de uitdaging neer om met ideeen te komen, en dat wordt stevige uitdaging voor ons alle "besmet" met paarden virus.

Punz

Re: Column Rick Helmink: ‘Een ander niet te stoppen virus’

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 21:33

Wat ik heb gedaan is met mijn instructrice afspreken dat ik mijn eigen rijden thuis film en dat filmpje aan haar opstuur.
Ze voorziet dit dan van commentaar, geeft tips en huiswerk voor de volgende keer dat ik rijdt. Dat film ik dan weer etc.
Ik heb met haar afgesproken dat ik voor het geld wat ik normaal voor een les betaal nu 2 keer een filmpje stuur, die ze dan van commentaar gaat voorzien.

Kortom: ik krijg via een alternatieve route toch aanwijzingen, en zij houdt gewoon haar inkomsten.