Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Maar hoe willen ze gaan behandelen dan? Gebroken been is bijna altijd einde oefening... bigone schreef:Kan ook gebroken griffelbeen zijn , dat is vaak te verhelpen. Wanneer het been echt gebroken is , dus bij kootbeen dan is het meestal afgelopen .
Rytir schreef:Wat ontzettend naar. Maar hoe willen ze gaan behandelen dan? Gebroken been is bijna altijd einde oefening...

Relaxed schreef:Ik begrijp niet hoe het kan dat ruiters nog steeds over de roosters gaan, doodeng
Vreselijk voor het paard..

Daihyo schreef:Relaxed schreef:Ik begrijp niet hoe het kan dat ruiters nog steeds over de roosters gaan, doodeng
Vreselijk voor het paard..
Paard kan ook geschrokken zijn en er in vlucht overheen gedenderd zijn in dit geval. Volgens mij staat nergens wat de oorzaak is.
Maar ik zie inderdaad ook wel eens ruiters over de roosters gaan. Dat bedenk je toch niet
Waarom? Te lui om een hek open te doen ofzo? Dat is in ieder geval wel het antwoord dat ik kreeg toen ik er eens naar vroeg toen ik 2 van die niet-zo-handige dames tegen kwam die hun tinkers over een rooster stuurden.
Relaxed schreef:Bij ons zijn de hekken eigenlijk allemaal uitgerust met opstapjes en anders is de grond sowieso wel zo ongelijk dat je altijd wat hoger kan staan en er wel op komt.
ElCamino schreef:In het bericht staat "mogelijk gebroken"de tekst bij het artikel klopt dus niet!
Wildroosters zijn vaak wel geschikt voor paarden en/of aanspanningen.
Veeroosters zijn dat juist niet! Er zit wel degelijk verschil tussen.
Veel mensen/journalisten etc weten dat niet en het kan dus ook verkeerd beschreven zijn.
Echter, praktijk wijst uit dat ni gebieden waar vee loop vaak de ruiters over de roosters gaan wat niet de bedoeling is....
Op de Veluwe zijn er een aantal waar je met de aanspanning wel overheen kunt.
En vaak is er gewoon een ruiterpad met hek naast het rooster.
ik hoop dat het goedkomt.