bokt.nl / facebook In Memoriam Ingezonden door Amado
Stal Groenendaal laat vanavond op hun Facebookpagina weten dat hun grote steun Jan de Ridder vanmiddag helaas is overleden na een ongeval.
Zaterdagochtend rond 10 uur is een zeer ernstig ongeluk gebeurd op Stal Groenendaal waarbij Jan door een paard omver gelopen is en hard op de grond terecht is gekomen. Hij is met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht, zijn toestand was dusdanig slecht dat Jan er niet meer bovenop is gekomen.
Stal Groenendaal plaatst op Facebook: "Jan was een markante persoonlijkheid die altijd voor ons klaarstond en waar we jarenlang veel steun aan hebben gehad. Jan, veel dank voor wat je voor ons hebt gedaan. We gaan je vreselijk missen."
Maandag zal Stal Groendendaal een condoleanceregister openen.
Schrok vanavond toen ik het bericht voorbij zag komen. Wel gehoord dat er wat was gebeurt maar niet met wie. En toen dit bericht. Ik wil zijn familie en vrienden ontzettend veel sterkte wensen en natuurlijk het personeel en (pension) klanten van Groenendaal ook.
Noukie
Geplaatst: 24-02-20 07:41
Vreselijk bericht, heel veel sterkte voor de nabestaanden. Jan zal ontzettend worden gemist
Ik kende hem niet, maar afgelopen november heeft hij ons super geholpen toen het stamboek de ABOP niet goed bevestigd had. Hij regelde een baan zodat we toch konden rijden!
Wat een gemis. Sterkte voor iedereen die hem kende.