Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

kally schreef:Blussem schreef:Ik zie zelf echt niet de meerwaarde hier van.
Gelukkig hebben we allemaal daar een eigen mening over of we hiervan de meerwaarde zien of niet.
Mindim schreef:Ik snap prima dat een paard mee gaat naar de begrafenis of daar een rol vervult of buiten bij het crematorium. Maar binnen, zou ik ook een beetje raar vinden. Wat als ze gaan mesten binnen, in de aula of in de rouwkamer? Dus buiten prima, binnen liever niet.
FlappieR schreef:Mijn vader is 5 jaar geleden overleden. Wij hadden toen een 24uurs-rouwkamer. Wij als enige hadden een sleutel en konden erheen met wie en wanneer we maar wilden. Ik ben toen met mijn paard erheen gereden, deur opengedaan en toen met paard naar binnen gegaan. Ik vond en vind het een heel waardevolle herinnering om zo samen met mijn o zo dierbare paard afscheid te nemen van mijn lieve vader, die mij altijd hielp met de paarden. Het was echt een moment van ons samen.
pjotrg schreef:Ik herinner me een erg indrukwekkende begrafenis van de voorzitter van onze rijvereniging waar heel veel leden in wedstrijdtenue de groet brachten en zijn paard (aan de hand) achter de kist aanliep naar (en op) het kerkhof.