Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ailill schreef:Ik wil echt niet lastig doen hoor, maar dit is nu het 2e bericht waarvan jullie enkel de intro overnemen en dan vervolgens ook nog een vrij cruciaal onderdeel - dat nota bene nog in de bron staat, niet vermelden.
Waarom is dat?
Ailill schreef:Ik wil echt niet lastig doen hoor, maar dit is nu het 2e bericht waarvan jullie enkel de intro overnemen en dan vervolgens ook nog een vrij cruciaal onderdeel - dat nota bene nog in de bron staat, niet vermelden.
Waarom is dat?
Citaat:ndien u een artikel van onze website op een andere website wilt plaatsen, dan mag u de eerste 75 woorden van het artikel overnemen. Bij het artikel dient bronvermelding te staan met een werkende hyperlink richting het volledige artikel op Horses.nl. Overname van foto’s is niet toegestaan. Volledige artikelen mogen niet worden verveelvoudigd en/of overgenomen in enige vorm of op enige wijze, hetzij elektronisch, mechanisch of enige andere manier, zonder voorafgaande toestemming van de redactie van Horses.nl. Indien u een volledig artikel wilt overnemen kunt u een e-mail sturen naar horses@eisma.nl, onder vermelding van reden van overname. De redactie bepaalt vervolgens of en onder welke voorwaarden het artikel mag worden overgenomen. Schending van het auteursrecht wordt aangepakt.
Anoeska schreef:Ailill schreef:Ik wil echt niet lastig doen hoor, maar dit is nu het 2e bericht waarvan jullie enkel de intro overnemen en dan vervolgens ook nog een vrij cruciaal onderdeel - dat nota bene nog in de bron staat, niet vermelden.
Waarom is dat?
Op horses staat het volgende:Citaat:ndien u een artikel van onze website op een andere website wilt plaatsen, dan mag u de eerste 75 woorden van het artikel overnemen. Bij het artikel dient bronvermelding te staan met een werkende hyperlink richting het volledige artikel op Horses.nl. Overname van foto’s is niet toegestaan. Volledige artikelen mogen niet worden verveelvoudigd en/of overgenomen in enige vorm of op enige wijze, hetzij elektronisch, mechanisch of enige andere manier, zonder voorafgaande toestemming van de redactie van Horses.nl. Indien u een volledig artikel wilt overnemen kunt u een e-mail sturen naar horses@eisma.nl, onder vermelding van reden van overname. De redactie bepaalt vervolgens of en onder welke voorwaarden het artikel mag worden overgenomen. Schending van het auteursrecht wordt aangepakt.

MoonWencke schreef:Het artikel op Horses is om 13.00 uur nog een keer aangepast. Kan natuurlijk zijn dat de NR net bezig was met het plaatsen van dit artikel en het daar mis is gegaan met de oorzaak.
Nooit makkelijk om een paard te moeten laten gaan. Sterkte voor iedereen die het nodig heeft
Ayasha schreef:MoonWencke schreef:Het artikel op Horses is om 13.00 uur nog een keer aangepast. Kan natuurlijk zijn dat de NR net bezig was met het plaatsen van dit artikel en het daar mis is gegaan met de oorzaak.
Nooit makkelijk om een paard te moeten laten gaan. Sterkte voor iedereen die het nodig heeft
In het oorspronkelijke artikel stond de cushing iig niet vermeld. Ik zei nog tegen een vriendin dat ik het een enorm vaag bericht vond, toen stond er ‘een specifieke ziekte.’