Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_San87_ schreef:Tinkies7 schreef:Een maandsalaris van 70.000 euro?! En dat is dus niet eens alles omdat ze George van Talpa gehad heeft..
Hoe dan?
Ze is influencer he, goedlopend youtubekanaal en instagram account, schnabbeltje hier, schnabbeltje daar.
M_D_H schreef:Ik had haar bericht meer gelezen als dat, nu zij haar maandsalaris heeft gedoneerd, de teller nu op dik 70.000 euro staat voor de koala's
Maar wellicht lees ik het verkeerd
M_D_H schreef:Ik had haar bericht meer gelezen als dat, nu zij haar maandsalaris heeft gedoneerd, de teller nu op dik 70.000 euro staat voor de koala's
Maar wellicht lees ik het verkeerd

belle_boef schreef:Tinkies7 schreef:Een maandsalaris van 70.000 euro?! En dat is dus niet eens alles omdat ze George van Talpa gehad heeft..
Hoe dan?
Zoals ik het lees staat de teller van sos koala op dat bedrag. Niet dat dat haar maandsalaris is
Skessa_ schreef:Ze heeft gezegd dat ze haar maandsalaris van Zappsport/NPO doneert aan de stichting. Ze maakt een paar programma's, dat is heus geen 70.000€ hoor![]()
De teller stond op door de 68000, door haar donatie over de 70.000. Dus het zal iets van 2000€ zijn. Alsnog een hartstikke net bedrag!