Het doorgeefstokje van oktober: SaraViavia

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

prugelpiet

Het doorgeefstokje van oktober: SaraViavia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-19 22:36

Bokt.nl
Bokt community

Brrr. Regen regen en nog eens regen. Goed voor de grond, iets minder goed voor mijn humeur. De dagen worden korter, 's ochtends blijft het langer donker en wie 's avonds nog het bos in wil, moet dat erg vroeg doen. De ritjes tot half 10 's avonds zitten er niet meer in. Half 8 ook niet, trouwens. Helaas. Wel geeft dat wat meer motivatie om achter de computer te gaan zitten. Zo ook tijdens het maken van dit doorgeefstokje, waarbij het aan SaraViavia de beurt was om onze 10 vragen te beantwoorden. Benieuwd naar haar antwoorden? Lees dan gauw verder!
Afbeelding

1. Waarom heb je je x-jaar geleden geregistreerd op Bokt?
Ik heb me geregistreerd op Bokt omdat ik via Google erg vaak op bokt.nl uitkwam en je als niet-lid natuurlijk niet alle functies kunt gebruiken, zoals reageren op berichten.

2. Wat is het eerste bericht dat je hebt geplaatst op Bokt?
Citaat:
Ik snap het ook niet helemaal; als het een stroomschok was, zouden er toch meer mensen/paarden last van moeten hebben gehad?!
Het is wel heel zielig voor de paarden, maar ook voor de jockeys (gelukkig zaten ze er niet al op)

Dit was een reactie op een nieuwsbericht dat er twee paarden op een renbaan waren overleden. Gelukkig was deze post nog niet zo heel beschamend _O-

3.Op een schaal van 1 tot 10, hoe beschamend zijn je oudste berichten?
Haha oké ik was 14 toen.. maar nee die berichten zou ik nu niet meer plaatsen nee _O- dus toch wel een 7 want ik denk bij sommige posts echt van: "Joh waarom zei ik dit in hemelsnaam?"

4. Waar kunnen wij je van kennen op Bokt?
Ik ben geen super actieve bokker hoor.. Ik heb wel eens wat topics aangemaakt waarin ik advies vroeg, maar ook een In Memoriam topic van mijn overleden pony en vorig jaar een volgtopic van mijn toen drachtige Welsh merrie. Daarnaast ben ik standaard te vinden in het topic van de paardenmarkten Elst, Bemmel en Zuidlaren.

5. Wat betekent Bokt.nl voor jou?
Ik zit niet dagelijks op Bokt, maar ik kijk toch elke week wel 1 of 2 keer naar het voorpaginanieuws en of er nog interessante topics zijn.

6. Durf je toe te geven dat je vroeger ook penny-gedachten had?
Ik droomde als klein meisje altijd van een blauwschimmel rijpaard. Toen ik 13 was kwam die droom overigens uit. Verder knipte ik vroeger alle mooie paarden uit magazines (Hoefslag, Bit, Paard&sport) en die plakte ik dan in een schrift. Dan gaf ik ze allemaal een naam en omschrijving. Met één vriendin samen gingen we altijd wandelen in de natuur en dan speelden we dat we op politiepaarden zaten. Die kregen uiteraard ook een naam en complete uiterlijk beschrijving :P

7. Als alles kan wat je zou willen, hoe zou je leven er dan uitzien?
Als alles kan, dat is lastig.. Ik weet wel dat ik niet zonder paarden kan!! Ik heb verder geen gekke dromen zoals 100 paarden te hebben of het duurste paard van de wereld of weet ik wat voor Penny-achtige gedachten. Gewoon een leuk springpaard en wat Welsh pony's (die ik beide nu al heb) is voor mij eigenlijk voldoende. Maar als dan toch alles mogelijk zou zijn, dan doe mij maar een stuk weiland waar altijd genoeg gras staat en nooit modder is _/-\o_ en natuurlijk mooie stallen...

8. Vraag van Kimm4:
Je doet veel met je dieren, veel activiteiten. Wat vind je zelf het allerleukst om te doen met je paarden/ponys?

Wat ik het leukst vind om te doen met mijn pony's en paarden, ooo... Ik hou van ongeveer alles wat ook maar ergens gerelateerd is aan paarden 8-) Maar ik vind springlessen en springwedstrijden echt geweldig.. Daarbij het geven van lessen aan mijn leerlingen en op evenementen staan met onze kleinere pony's. Waar ik echt van kan genieten is als alle pony's en paarden in de lente lekker op het verse gras staan en ik een paar maanden lang bijna geen werkt hebt op stal, heerlijk :o

9. Aan welke Bokker wil jij 10 vragen stellen?

LukieBradley

10. Welke vraag zou je zelf aan deze Bokker willen stellen?
Wat vind jij het leukst om te doen met paarden?

LukieBradley

Re: Het doorgeefstokje van oktober: SaraViavia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 22:11

Bedankt voor het doorgeefstokje :D
Niet verwacht hem ooit te krijgen :j
Ik neem hem graag aan!

SaraViavia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-19 08:49

LukieBradley schreef:
Ik neem hem graag aan!

Ah leuk hihi alsjeblieft!

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-19 00:19

Leuk stukje! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-19 00:24

Mooi stukje zeg!

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-19 02:31

Altijd leuk om te lezen, deze stukjes :)

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-19 04:29

LukieBradley schreef:
Ik neem hem graag aan!

Hahah wat leuk!!

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-19 15:50

Dayanara schreef:
LukieBradley schreef:
Ik neem hem graag aan!

Hahah wat leuk!!

Ja je moest helaas een onbekendere bokker doorgeven die je zelf niet goed kende. Maar ik vond dat lastig anders had ik jou :')

hannaengolda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-19 16:02

Hahhahah zo grappig, ik dacht: heee die ken ik!! :D

SaraViavia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-19 18:32

hannaengolda schreef:
Hahhahah zo grappig, ik dacht: heee die ken ik!! :D

Hahaha precies dat had ik dus de vorige keer ook!