Moderators: xingridx, Firelight, Muiz, Essie73, NadjaNadja
Ibbel schreef:Misschien ben ik een zeikerd, maar 40 minuten te paard is - als je dat hele eind draaft met 15 km/u - 10 km. Waarom moet je voor die afstand met de bus naar school? Hebben ze in België geen fietsen?
Chapeau2002 schreef:Ibbel schreef:Misschien ben ik een zeikerd, maar 40 minuten te paard is - als je dat hele eind draaft met 15 km/u - 10 km. Waarom moet je voor die afstand met de bus naar school? Hebben ze in België geen fietsen?
Ik denk dat je dit meer moet zien als een manier om aandacht te geven aan het grote vervoerprobleem dat ze daar blijkbaar hebben..
Vind het wel een ludieke actie.
Ibbel schreef:Misschien ben ik een zeikerd, maar 40 minuten te paard is - als je dat hele eind draaft met 15 km/u - 10 km. Waarom moet je voor die afstand met de bus naar school? Hebben ze in België geen fietsen?
__Sannne schreef:Ibbel schreef:Maar waarom uberhaupt met de bus? Als je met de fiets gaat heb je geen vervoersprobleem.
Misschien moet dat meisje wel langs allemaal lege weilanden of door het bos, en vinden de ouders dat niet fijn als ze daar in de winter in het donker fietst? Ik noem maar wat.
vevina schreef:Poekkie schreef:Hier bvb zou je eerst een heel stuk langs een weg zpnder fietspad moeten, vol bochten en waar ze over het algemeen veel te snel rijden (60/70 ipv 50). Dus fietsen zou te gevaarlijk zijn.
Maar hoe moet het te paard dan wel veilig zijn vraag ik mij af?
vevina schreef:Poekkie schreef:Hier bvb zou je eerst een heel stuk langs een weg zpnder fietspad moeten, vol bochten en waar ze over het algemeen veel te snel rijden (60/70 ipv 50). Dus fietsen zou te gevaarlijk zijn.
secricible schreef:Ibbel schreef:Misschien ben ik een zeikerd, maar 40 minuten te paard is - als je dat hele eind draaft met 15 km/u - 10 km. Waarom moet je voor die afstand met de bus naar school? Hebben ze in België geen fietsen?
Wat ik van veel Belgen hoor is dat het land veel minder is ingericht op fietsers. Dus weinig veilige fietspaden, geen voorzieningen. Dan zou ik ook de bus pakken.
Gebruikers op dit forum: __Nicole, Akires1, Facebook, GrapeshotBot, Hiraeth, Taucha, Zeepsop en 15 bezoekers