Het doorgeefstokje van september: Fotografie91

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

prugelpiet

Het doorgeefstokje van september: Fotografie91

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-19 19:10

Bokt.nl
Bokt community

Afbeelding
Fotografie91 haar trio sportpony's

De herfst laat zich al eventjes zien. Regen, wind, miezer, het staat allemaal weer voor de deur. De dekens zijn weer uit de kast getrokken en sommige paarden staan er al weer lekker warm bij. In sportland staat de tijd niet stil, de Hippiade voor het mennen is afgelopen weekend verreden, waar bokker Fotografie91 aan start kwam met haar pony Dilly. Na een nominatie van Nynkster dus extra leuk om Fotografie91 onze vragen voor te schotelen. Nieuwsgierig naar haar antwoorden? Lees dan snel verder in het laatste doorgeefstokje van september!

1. Waarom heb je je 13 jaar geleden geregistreerd op Bokt?
Poeh 13 jaar alweer haha, wij hadden toen een aantal goedkeurde hengsten en volgens mij volgde ik via bokt de eigenaren van de nakomelingen.

2. Wat is het eerste bericht dat je hebt geplaatst op Bokt?
Citaat:
Hey wie heeft er allemaal een nakomeling van saporos ox of figaro x dan zou ik dat graag willen weten want wij hebben die hengsten zelf en willen graag weten hoe het met ze gaat en hoe ze eruit zien hier is een link naar onze site wel effe kijken staat saporos ox ook op Tong uitsteken http://decarstenshoeve.websitemaker.nl/de_carstenshoeve

Alvast bedankt, Fam. Slingerland

3. Op een schaal van 1 tot 10, hoe beschamend zijn je oudste berichten?
Volgens mij valt dat nog wel mee haha maar een 5 door de smilies misschien haha maar dat doe ik nog steeds :+

4. Waar kunnen wij je van kennen op Bokt?
Waarschijnlijk van mijn welsh pony's

5. Wat betekent Bokt.nl voor jou?
Tussendoor even scrollen wat informatie vinden over voer nieuwe artikelen en het delen van mijn pony's natuurlijk <3

6. Durf je toe te geven dat je vroeger ook penny-gedachten had?
Absoluut maar nog steeds! Hoeveel mensen hebben nou hengsten met roze pony dekentjes lopen *\o/*

7. Als alles kan wat je zou willen, hoe zou je leven er dan uitzien?
Eigenlijk ben ik heel erg blij met hoe ik alles voor elkaar heb, maar ja, een personeelslid dat helpt met trainen zal soms wel fijn zijn haha.

8. Vraag van Nynkster:Nu je met jouw topper Dilly eigenlijk het hoogst haalbare in de dressuur gehaald hebt is 1 van de 'doelen' wel echt behaald. Wil je met de jonge ponys hetzelfde doel behalen? Of wil je je nu liever richten op dubbelspan rijden of iets anders?
Eigenlijk is mijn stiekeme doel met Dilly om ooit Nederlands kampioen te worden, gelukkig is Dilly pas 8 dus we kunnen nog wat jaren! Maar met de jonge pony's wil ik ook graag voor het hoogst haalbare gaan, hoewel nu mijn eerste doel vooral is om verder te gaan met dubbelspan rijden.

9. Aan welke Bokker wil jij 10 vragen stellen?
Kimm4

10. Welke vraag zou je zelf aan deze Bokker willen stellen?
Waar droom je nog van als welshfokker, liever een goedgekeurde hengst fokken of een kampioen sport pony?

mala26

Re: Het doorgeefstokje van september: Fotografie91

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 22:33

Leuk stukje