Virtueel bloemetjes: 4 genomineerden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

prugelpiet

Virtueel bloemetjes: 4 genomineerden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-19 12:32

*Bokt.nl
Bokt community
Afbeelding
Foto door Marjoow.

Wil je iemand een hart onder de riem steken? Of wil je iemand in het zonnetje zetten vanwege een bijzondere actie of daad? Stuur dan een pb aan prugelpiet

Het eerste bloemetje van dit topic is voor J1995. In juli 2018 opende zij het volgende topic: [MWS] Slecht/niet kunnen plassen na operatie... waarin je haar verhaal kan lezen over het lastig tot niet kunnen plassen na een operatie. Inmiddels zijn we meer dan een jaar verder, en kampt J1995 helaas nog steeds met problemen. J1995, via deze weg willen we je graag een hart onder de riem steken!

Het tweede bloemetje van dit topic is voor pien_2010. Zij heeft een tijdje geleden de moeilijke keuze moeten maken om haar maatje Hercule te laten gaan. pien_2010, heel veel sterkte!

Het derde bloemetje geven we aan appiesjappie en alle bokkers die haar hierin steunen. Zij opende het topic: [MWS] Heel erg bang voor narcose, waarna heel veel bokkers haar een positief antwoord gaven om haar gerust te stellen. Bokkers, bedankt!

Het vierde bloemetje is voor Kabayo. Haar hond Fenna is al een poosje ziek, en wij willen Kabayo graag een bloemetje geven om haar een hart onder de riem te steken en een pluim voor alle moeite die ze voor haar Fenna doet.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 07:22

Eerlijk gezegd weet ik niet goed wat te schrijven. Ik voel me er verlegen onder. Hartelijk bedankt aan alle bokkers die mij hiervoor genomineerd hebben. Onze grote vriend wordt zeer gemist. 1/3 deel van mijn leven had hij een hele belangrijke rol. Dat geeft veel goede herinneringen en dus ook gemis. C'est la vie, hélàs!
Een mooi IM topic ben ik aan het voorbereiden.
Het leven gaat ook verder. Vandaag reizen we af naar de Pyreneeën om te zoeken naar een nieuw maatje (merens) voor ons en voor onze merrie Polie.

Kabayo

Re: Virtueel bloemetjes: 4 genomineerden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 07:41

Heel veel sterkte pien_2010 Y;(

J1995 hoop dat je snel opknapt :(:) Wat ontzettend vervelend zeg :n

Succes met de operatie appiesjappie . Komt zeker goed :*

Wat lief zeg!! Bedankt allemaal <3 Gelukkig is mijn dame er weer bovenop maar ze is meerdere keren door de oog van de naald gekropen.
Afbeelding