Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Relaxed schreef:Ik moest stiekem een beetje lachen om het 'omgevallen' in de trailer, als beelddenker..
Maar je schrikt je natuurlijk helemaal kapot als je je paard zo aantreft en dan zijn ze idioot sterk (en lomp..)
Beterschap voor de bestuurder
Shenavallie schreef:Vraag ik mij af of het niet handiger had geweest om niet langs de snelweg de trailer in te gaan, maar een afslag naar een boerenlandweggetje te nemen. Het enige wat ze had kunnen/hoeven doen was de paniekhaak losmaken en dan rustig een afslag zoeken + om hulp vragen. Ze had de brandweer om hulp kunnen vragen, aangezien die wel voor hetere vuren hebben gestaan.
Britta31 schreef:Maar hoe kan een paard over de kop gaan?Er is daarvoor toch geen ruimte voor in de trailer?
Shenavallie schreef:Vraag ik mij af of het niet handiger had geweest om niet langs de snelweg de trailer in te gaan, maar een afslag naar een boerenlandweggetje te nemen. Het enige wat ze had kunnen/hoeven doen was de paniekhaak losmaken en dan rustig een afslag zoeken + om hulp vragen. Ze had de brandweer om hulp kunnen vragen, aangezien die wel voor hetere vuren hebben gestaan.

purny schreef:Ik vermoed dat de vrouw gewoon uit paniek heeft gehandeld. Ze hoorde dat haar paard was omgevallen is zich waarschijnlijk rot geschrokken en heeft daarna gehandeld.

uit paniek doe je toch anders handelen