Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LBLGypsyCobs schreef:Ik blijf erbij, ze moeten echt wat aan die vrachtwagens en trailers doen.
Hoeveel blessures hebben die rotdingen al niet opgeleverd bij de paarden, precies voor belangrijke wedstrijden?
En nu zelfs een amazone geblesseerd!
Pareltjes schreef:LBLGypsyCobs schreef:Ik blijf erbij, ze moeten echt wat aan die vrachtwagens en trailers doen.
Hoeveel blessures hebben die rotdingen al niet opgeleverd bij de paarden, precies voor belangrijke wedstrijden?
Ja verbieden! Levensgevaarlijk. We gaan voortaan lopend naar concours en kliniek...
Pareltjes schreef:LBLGypsyCobs schreef:Ik blijf erbij, ze moeten echt wat aan die vrachtwagens en trailers doen.
Ja verbieden! Levensgevaarlijk. We gaan voortaan lopend naar concours en kliniek...
Beetje ongelukkige woordkeuze zo.
LBLGypsyCobs schreef:Ik blijf erbij, ze moeten echt wat aan die vrachtwagens en trailers doen.
moet eerlijk toegeven dat ik vandaag ook bijna van de klep flikkerde.
Nu zal ik er ook meteen bij zeggen dat ik ook wel es op m’n plaat gegaan ben omdat ik in mijn eigen super comfy pyama-broek met brede pijpen bleef haken.
Mijn kinesist heeft me toen zelfs uit gelachen.
(had toen flink wat schaafwondes en wat kneuzingen dus kwam er niet onder uit om het te vertellen.
)
Ik denk elke keer ‘damn dit is best hoog’