Bokt community
Juni, een maand met erg warme dagen, maar ook van minder warme dagen. Aan alle quotes is het niet te merken, dat er een hittegolf was. Jullie hebben weer uitstekend je best gedaan. Hieronder hebben we weer een aantal quotes verzameld.
Heb je een quote gespot die we niet mogen missen? Stuur die dan per pb, incl. een linkje naar het topic, naar Banjer.
Herken je je eigen quote en wil je die verwijderd hebben uit dit topic, stuur dan ook een pb naar Banjer, of een lid van de NieuwsRedactie.
[BB] Adventure cats on bokt?
Citaat:Citaat:Ik heb inmiddels zo’n rugzak, maar.... hoe krijg ik de kat erin? Vanaf de voorkant past ie niet door het gat en van bovenaf doet ie gewoon z’n poten wijd en ik kan het verder bekijken
Ik heb mijne gewend gemaakt dat ik soms snoepjes verstop in de rugzak en in de dag door staat die ook gewoon open als slaapplek voor hem.
Voor ik dan vertrek gooi ik er enkele snoepjes in en dan gaat ie ze zoeken en doe ik de bovenkant dicht.
En anders steek ik hem er gewoon in, poep eerst en als hij echt niet wil, hoofd eerst en dan de poep erna via de bovenkant.
Citaat:Als ik het nu terug lees met jullie gedachte van wat een poep is lig ik ook wel even strijk
[NM] Platte aarde, waarom?
Citaat:Citaat:lAntarctica is geen verboden gebied. Ben er zelf geweest en heb over de rand van de aarde gekeken. Diep man!
![]()
![]()
Lief boktteam maar deze in het quotes overzicht van juni?
Onderwerp: Platte aarde, waarom?
Citaat:]Afbeelding[/url
Klinkt logisch![]()
![]()
![]()
. (zie afbeelding)
Maar ze zijn er nog erger hoor, er is ook een holle aarde theorie (Hollow Earth) die schijnbaar bewoond is......
Nou ik maak mij er niet zo druk om en ga mijn eenhoorn weer trainen......
[MWS] Vraag voor alleenstaande moeders met een puber
Citaat:Ken je de "blond haar en blauwe ogen act"? Als iemand je iets meedeelt of vraagt en daarop van jou een antwoord c.q. oplossing verwacht doe jij de blond haar en blauwe ogen act en zegt vragend: Oh?". En verder niets... Heel verfrissend.
[FZ] De 100.000.000ste post op Bokt, word jij dat?
Citaat:Citaat:Die zijn weggewaaid in de stormCitaat:Riep iemand?Citaat:Kun je niet even gaan liggen?
Onderwerp: Gisteren een gedumpte kitten, vandaag een gezinslid
Citaat:Citaat:Sorry, bij zo’n zwartje blijven de ogen helaas niet blij.
Dat zou toch echt jammer zijn
autocorrect ?![]()
Onderwerp: Ik Wil weten hoe je een zwartbont veulen krijgt
Citaat:kijk Ik heb het liefste die kleur maar andere kleuren zijn ook welkom
en ze is me eerste schetlander en ze is super lief en altijd gezond ik Wil ook graag een veulen van haar omdat ze De enige schetlander bij one op stal is en ik zal ze nooit verkopen
Ik demk ook 1 van de weinigen schetlanders ter wereld de meesten zijn shetlanders

Sorry dit vond ik even leuk omdat normaalmik de persoon ben die alles fout schrijft

[LZP] Voorwerpen met een naam
Citaat:Wow haha, geen voorwerpen, enkel de auto.
Het is een Mini en ze heet Mimi. En het is een zij.
Ze is te gemakkelijk in gebruik om een man te zijn
[LZP] Praat jij ook in je slaap?
Citaat:Ik heb mijn periodes... mijn moeder is erg leuk om tegen te praten in haar slaap. Ze heeft dan de neiging om je te bedreigen of te vertellen hoe ze je gaat doden als je haar wakker maakt. Erg traumatisch voor jongere ik.
Citaat:ah ik droom nogal, euhm, "levendig".
Dit varieert van praten, ruzie maken tegen mijn vriend (hoe hij durft te komen slapen EN mijn dekens te pakken???? ) tot 's nachts op schapenjacht te gaan. (schaap in kwestie was mijn vriend die rechtop ging zitten omdat hij de kat hoorde kotsen waarop ik hem besprong met een houdgreep.
-knip-
Onderwerp: Tropische teken aangetroffen op paardenboerderij Duitsland
Citaat:.Citaat:Gebruiksaanwijzing
Verwijder de teek met behulp van een tekenhaak.
Plaats de teek in het testbuisje
Plet de teek met de houten prikker
Roer de vermalen teek door de vloeistof
Zuig, met behulp van de pipet, de vloeistof op
Druppel de vloeistof in het testvenster van de teststrip
Na 10 minuten zal de uitslag verschijnen
Idd , ik had bijna medelijden, tot ik weer bedacht dat we het hier over vieze enge teken hebben
![]()
![]()
Citaat:Oh waarom, oh waarom moest ik dit topic toch openen???
Ik heb het al niet op gewone teken. Laat staan op achtervolgende teken...
Aaahhhhh..nu al overal kriebel.
Citaat:Citaat:
Ik heb nooit van hardlopen gehouden, maar Usain Bolt moet zich nu toch zorgen gaan maken geloof ik
De horror, achtervolgd worden door megateken
Make my day!![]()
*ziet alle bokkers alles rennend doen, uitmesten, poep uit de wei halen, paard uit de wei halen.... beelddenker*
Citaat:Citaat:Okay..ben ik de enige die er dan nog nuchter in staat. Ik heb insecten gezien die groter waren.
Mijn zwarte huisspinnen zijn 2x zo groot en ik trek teken gewoon met mijn vingers uit een dier als ik geen tang bij me heb. (wel handen wassen daarna) Teek krijgt bij mij zwemles tot de dood volgt![]()
En als ze komen dan komen ze....
Iemand een filmpje van zo'n ding die volgezogen is?![]()
![]()
Nee hoor, je bent niet de enige. En ik druk ze gewoon dood met mijn nagel, verzuipen vind ik teveel gedoe en met dooddrukken weet ik zeker dat teeklief echt de pijp uit is.
Citaat:![]()
Ik knijp ze plat en verzuip ze alsnog in het toilet![]()
Ik heb ook geen tekentang, maar niet teveel last hier van die krengen.
Citaat:ze zien eruit als verschrompelde oude-omaatjes-teken vind ik....

Citaat:Citaat:Op wel niveau zitten die beesten eigenlijk in de voedsel keten.
Zijn er dieren die hun maagjes er mee vullen.
Ja jijCitaat:Ik lust ze rauw
Citaat:Citaat:er schijnen ook al poepzakken te bestaan voor onder t zadel.
sorry, ik zag dit gelijk letterlijk voor me, zit wel lekker zacht en warm![]()
[LZP] De eikenprocessierups
Citaat:Hier vandaag ook een stukje gefietst en de jeuk begint op te zetten. Maar de tape helpt wel!
Aan het begin van het dorp staat nu ook een bord:
'Pas op, Progressierups'
Citaat:Ach, nou ja, het is een progressieve plaag, zullen we maar zeggen.
Onderwerp: Douwe Bob reageert op felle kritiek rijden 'te jong paard'
Citaat:Aan dat gebonk te zien lijdt Douwe Bob meer dan dat paardje ...
Citaat:Douwe Bob zingt vast ook heel mooi als hij een paar octaven hoger moet
Onderwerp: Paarden in Oostende blijven op stal bij meer dan 28 graden
Citaat:Goede regeling. Nu nog een regeling dat ik op stal mag blijven met dit weer. Ik ga kapot van de hitte hier in de bus.