Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Koper schreef:Tja... die stal voor feesten en partijen zorgt ook wel voor een enorme teringherrie daar in het buitengebied. Ik snap dat de gemeente aan andere ondernemers geen vergunning heeft afgegeven. Maar de Paardenramp is nou eenmaal heilig. Weinig gemeentes in Nederland zijn zo paardonvriendelijk als Soest. Behalve als het over de Paardenramp gaat.
_Reneee schreef:Koper schreef:Tja... die stal voor feesten en partijen zorgt ook wel voor een enorme paasei daar in het buitengebied. Ik snap dat de gemeente aan andere ondernemers geen vergunning heeft afgegeven. Maar de Paardenramp is nou eenmaal heilig. Weinig gemeentes in Nederland zijn zo paardonvriendelijk als Soest. Behalve als het over de Paardenramp gaat.
Ben je er ooit geweest?
_Reneee schreef:Koper schreef:Tja... die stal voor feesten en partijen zorgt ook wel voor een enorme teringherrie daar in het buitengebied. Ik snap dat de gemeente aan andere ondernemers geen vergunning heeft afgegeven. Maar de Paardenramp is nou eenmaal heilig. Weinig gemeentes in Nederland zijn zo paardonvriendelijk als Soest. Behalve als het over de Paardenramp gaat.
Ben je er ooit geweest?
Koper schreef:Tja... die stal voor feesten en partijen zorgt ook wel voor een enorme teringherrie daar in het buitengebied. Ik snap dat de gemeente aan andere ondernemers geen vergunning heeft afgegeven. Maar de Paardenramp is nou eenmaal heilig. Weinig gemeentes in Nederland zijn zo paardonvriendelijk als Soest. Behalve als het over de Paardenramp gaat.
Koper schreef:Tja... die stal voor feesten en partijen zorgt ook wel voor een enorme paasei daar in het buitengebied.
UK_eef schreef:Ik verbaas me er elke keer over dat het daar op zo'n drukke plek nog zit. De uitbreiding van het (overigens prachtige) paddock paradise vond ik ook al apart. Lijkt me beter in samenwerking met de gemeente de boel te verhuizen naar bijvoorbeeld Gelderland waar er nog voldoende plek is zonder dat het midden in een woonwijk ligt.