Bokt community
De maand mei was er ook weer een van afwisseling: regen, kou en als afsluiter toch nog mooi weer. Het minder mooie weer heeft er weer voor gezorgd dat jullie een paar mooie uitspraken op Bokt hebben gedaan. Hieronder hebben we er weer een paar verzameld.
Heb je een quote gespot die we niet mogen missen? Stuur die dan per pb, incl. een linkje naar het topic, naar Banjer.
Herken je je eigen quote en wil je die verwijderd hebben uit dit topic, stuur dan ook een pb naar Banjer, of een lid van de NieuwsRedactie.
Onderwerp: Dat ene genante moment...
Citaat:...dat je een foto maakt van je kat en vergeet dat de spiegel erachter je in volle glorie (nixie) weergeeft in die ene groepsapp met alleen maar mannen...
...de overburen een feest hadden op het balkon om 2 uur 's nachts en ik net de badkamer uit kwam wandelen... Er is nog nooit zo hard voor mij gejuicht.
... er ineens een drone langs komt zoeven terwijl je met je dakraam open staat te douchen.
Ik ben vast niet de enige met dit soort genante momentjesMogen gerust ook andere dingen zijn, die ene natte plek in je broek ofzo, of je verloren zwembroekje na een waterglijbaan af te zijn gezoeft, of betrapt worden met je maatje door je oma.
Brand los
Citaat:Tijdens het hechten na de bevalling een scheetje in het gezicht van de leerling verloskundige laten...
Ik geneer me nog (bijna 8 jaar terug) benieuwd of ze de opleiding afgerond heeft.
Citaat:Heel enthousiast binnen rennen in het ziekenhuis en het bordje pas op glad niet gezien hebben.. ik was bambi op ijs 3.0.
Citaat:Ja dat laatste had ik eens in de McDonalds in Londen, niet zo erg dat ie verstopt zat maar wel een worst die niet wilde doorspoelen.
Ik dacht ook nog mensen wijs te maken dat het al zo was toen ik binnen kwam, maar met een knalrood hoofd gelooft niemand je natuurlijk
Citaat:Dat moment dat je een pikant smsje naar je vriend wil sturen en op verzenden drukt... en dan ziet dat ie naar je moeder gaat... die vervolgens met IEUW! Reageert... kon wel door de grond zakken.
Citaat:Van de week bij de benzinepomp,de pomp aan de kant waar het klepje van de tank zit was bezet, er stond nog eentje bij het gas en eentje stond gewoon geparkeerd aan de andere kant. Ik had geen zin om te draaien en tussen de geparkeerde auto en de gasauto te gaan manouvreren aan de andere kant dus moest wachten op mijn voorganger. Ik had haast, mijn voorganger niet... die nam alle tijd voor het tanken, het pakken van zn pasje, heel rustig de tankshop inlopen etcEnigszins geïrriteerd en zuchtend zat ik in mijn auto ongetwijfeld een donderwolk uit te stralen
Het was vast gezellig bij de kassa en in het winkeltje want er werd nog even rustig gekletst met de kassiére en de aanwezige gehaktbalvreters.
Voorganger rijdt éindelijk weg en ik pleur mn auto naast de pomp, stap uit, en kom tot de ontdekking dat m'n brandstofklep aan de andere kant van de auto zit! Ohja, is ook zo, ik heb 'm ook nog maar een half jaar dus daar ben ik nog niet aan gewend, bij mn vorige auto zat 'ie toch echt aan de bestuurderskantMn auto heeft nogal een dikke reet dus met de slang eromheen zag ik niet zitten en ik zag de gehaktbalvreters al lachen. "Heb je weer zo'n doos" zullen ze wel gedacht hebben. Met een stalen gezicht heb ik dus alsnog m'n auto gekeerd, volgetankt en de gehaktbalvreters straal genegeerd toen ik afrekende...
![]()
Citaat:Toen ik mijn vriend nog niet zo lang kende en ik daar bleef slapen heeft ie eens heel lekker voor me gekookt, met flink wat uien..
De hele avond heb ik met elkaar geknepen billen op de bank gezeten, en ‘s nachts schrok ik wakker van mijn eigen knalscheten en knetterscheten![]()
‘s Ochtends vroeg hij wie me ‘s nachts had gesmst, want de telefoon trilde toch?
Ik heb em nooit verteld dat het geen telefoon was
Citaat:Ik ben een paar jaar geleden midden op de grote markt van voor naar achter uit mijn broek gescheurd toen ik ging lunchen met mijn collega's die ik nog maar een paar weken kende.Gelukkig had ik twee vrouwelijke collega's die me met goed gepositioneerde vesten en schoudertassen konden vervoeren naar de H&M, waar ik mijn lichtblauwe spijkerbroek kon inruilen voor een zwarte pantalon (fanatieke krachtsporter, spijkerbroeken waren geen optie). Ineens was ik extra blij dat ik met overwegend mannen samenwerkte (IT), en die dus de sudden switch én de pijnlijke mismatch in kleding niet zagen.
Citaat:Bij mijn (toen nog) vriend op de schouders zitten om een kat uit een boompje te redden, zo hard gieren van de lach dat je er van in je broek plast![]()
Citaat:Mijn aller aller gênantste moment...
Mijn 3 kinderen nog klein.
Ik snel douchen.. kijk naar mijn "oude" broek die ik voor het douchen had uitgetrokken.
Ohhh dia kan ik nog wel een x aan.
Broek aan, kids in de auto, moest ik ook nog tanken, daarna door het dorp.
Had al door dat mensen raar (na)keken.. maar dacht daar niets van.
Kom ik thuis, zegt kindlief... mam er hangt wat aan je broek.
Heb ik dus de hele middag met mijn oude onderbroek uit mijn broek gelopen.
Deze hing dus achter (boven) uit aan mijn broek te bungelen.
Citaat:Als tiener voor het eerst thuisgebracht worden door je vriendje en bij de achterdeur nog even zoenen. De beste jongen zette een hand tegen de muur en wij zoenden lekker verder. Tot mijn vader aan de binnenkant van de deur stond te kloppen en roepen of hij aub zijn hand van de deurbel wilde halen...
Citaat:Gisteren nog
Iemand liet me een gek filmpje zien, en als reactie sloeg ik mezelf per ongeluk een bloedneus. Midden in een openbare ruimte vol studenten.
Ik ben in tijden niet meer zo hard uitgelachen.
Citaat:Het was bij biologie. Niet mijn favoriete vak, en vooral de praktijkopdrachten vond ik nooit zo heel leuk om te doen. Dus toen we aan een nieuw hoofdstuk gingen beginnen bladerde ik naar het eind om te zien of er veel practica in zaten. Verbaasd en blij riep ik door de klas dat er geen praktijkopdrachten waren?! Waarop een klasgenoot droog opmerkte: "Ehm... dit is het hoofdstuk over voortplanting bij de mens..."
Citaat:Een paar jaar geleden fietste ik op een zonnige dag achter mijn dochter (op haar pony) aan naar de ponyclub. Het laatste stukje gingen we over een smal fietspad met aan de rechterzijde een sloot met een steile oever. De zon scheen op de pony en ik weet nog dat ik bewonderend dacht: "Wat glanst ze prachtig zeg!" Op dat moment fietste ik te wat veel naar rechts, verloor mijn evenwicht en reed zo de sloot in. Ik kwam bedekt onder het groene kroos weer naar boven. Mijn dochter lag helemaal in een deuk en ik moest naar huis om te douchen. Toen ik op de ponyclub aankwam had iedereen het al gehoord natuurlijk. Ze vonden het hilarisch. Nu kan ik er ook om lachen, maar op dat moment vond ik het wat minder hilarisch..
Citaat:Buiten plassen is sowieso niet een van mijn talenten, vooral niet qua locatiekeuze. Langs het water op zo’n schuine kant van basaltblokken was ook niet zo’n best idee. De stenen waren droog en niet glad, maar als je er overheen piest natuurlijk niet meer. Op het moment dat ik omhoog kom en mijn broek op wil hijsen glij ik uit en rol met mijn broek op mijn knieën en in mijn blote reet de haven in.
Citaat:Op het moment zelf was het niet eens genant, maar daarna wel
We hadden puppies die een week of anderhalf waren, dus ik zat er met een op schoot en was hem kusjes aan het geven. Maar puppies willen natuurlijk alleen maar drinken dus hij begon aan mijn kaak te sabbelen, wat ik heel schattig vond natuurlijk. Alleen.. toen begon hij best hard te sabbelen en had zeg maar vacuüm gezogen aan mijn huid.
Een gigantische zuigzoen op mijn kaaklijn, en NIEMAND die me geloofde wanneer ik wanhopig uit probeerde uit te leggen dat het kwam omdat een puppy aan mijn kaak gezogen had en dat echt niemand me een zuigzoen gegeven had
Ik was toen opgenomen in een kliniek dus ik werd tijdens therapie nog even apart genomen door mijn therapeut dat ik het moest afdekken omdat het aanstootgevend kon zijn voor mijn mede patiënten
Citaat:Ik had gisteren nog wat leuks...
Op buitenrit met een bokker die ik voor het eerst zag. We hadden net gepauseerd voor lunch.
Ik heb nogal prikkelbare darmen...
Mijn paard schrok van iets... door die spanning liet ik een scheet en door die scheet schrok mijn andere paard waar de bokker op zat!
Ze dacht eerst dat het paard waarop ik zat een scheet liet. Maar ik zei gelijk dat ik dat was haha.
Leverde leuke ontspannen gesprekken op... Maar het klikte sowieso goed gelukkig haha!
Citaat:Over kitten gesproken![]()
De poes was aan het bevallen en heel onrustig, bleef maar rondlopen en ik had mijn bril niet op. Er lag een kitten op het laminaat en ik pakte hem op, jongens ik zeg deze is overleden. Was wel een grote zeg! Hij is al steenkoud, was wel een mooie, donkerbruin.
Mijn vriend en vader kijken mij aan, eh, dat is een (metalen en geroeste)deurstopper
Ik hoor ‘M nog regelmatig
Citaat:Ohh verkeersfails, don't get me started.
Ik heb de ford transit van papa aan beide kanten een nieuwe deur gekost, op 2 min tijd..
Moest van onze parking af, langs een houten tuinhuisje en neem de bocht te kort, dakgoot van het tuinhuisje krast van voor tot achter over de schuifdeur aan de linkerkant. oliebol.
Maar ja ik moest toch naar huis, dus rij verder de parking af, waar ik de weg op kom. Maar er staat een auto heel kak geparkeerd aan de linkerkant, en een lantaarnpaal aan de rechterkant. Ik dus volle focus op die auto, zodat ik die niet raak, om aan de rechterkant als een hoekijzer om die lantaarnpaal te plooien.
En zo moest er een nieuwe schuifdeur in links, en een nieuwe zijkant rechts.
Heb nooit meer in die auto gereden en in de nieuwe wil ik pas als mama er eens de eerste deuk in heeft gereden.
Citaat:Ik was al laat en haastte me dus naar het trouwfeest van iemand van de voetbal. Snel auto parkeren, naar binnen lopen, glaasje champagne gekregen. Zag mijn man niet en ook niemand van de voetbal. Goed eerst handje geven aan het trouwkoppel en hun familie. Bleek ik op het verkeerde feest te staan. Dat was echt erg!
Citaat:Ik had een bijbaantje bij een broodjeszaak. Ik stond die dag met een collega, welke een behoorlijk stevig postuur had. Ze had ook echt een zogenoemde onderkin. Op een gegeven moment at zij een broodje en er belandde een klodder mayonaise op haar kin. Dus ik zeg tegen haar: er zit majo op je kin. Waarop zij met haar hand over haar kin wreef. Toen zei ik: nee die andere kin. Pas toen ik het zei dacht ik wat zeg ik nou? Ik bedoelde dat helemaal niet zo, maar het was natuurlijk extreem banketstaaf. Heb me daar nog wel even schuldig over gevoeld.
Citaat:Mijn ouders wonen langs een bosje met heel veel slootjes. In de zomer met een rubberbootje en in de winter heerlijk schaatsen. Als kind deed ik vooral kunstschaatsen maar in de pubertijd wilde ik uiteraard ook mee komen met ijshocky met alle jongens en meiden van de straat. Op een gegeven moment kon ik heel strak pootje over, schuin de bocht door. Dat wilde ik wel even showen dus ik kakstrak de bocht om tot ik op een los stukje ijs of stokje stapte met mijn schaats. Ik klapte finaal onderuit en door de snelheid schoof ik zo het wak in waar de eendjes ternauwernood aan mij konden ontsnappen. Nat en zwart pak en deuk in mijn zelfvertrouwen want uiteraard stond heel de buurt op het ijs...
Citaat:Het geslacht verkeerd raden in een SAUNA?Citaat:Ik werk in een sauna. Echt al heel et regelmatig gehad dat ik het geslacht verkeerd raad doordat het zo donker is een veel oudere vrouwen kort haar hebben. Maar er nog niks van leren en mensen gewoon blijven aanspreken.
Citaat:Een van mij: te dronken thuiskomen en bedenken dat het echt te moeilijk wordt om je fiets in de schuur te krijgen en 'm dus maar aan een lantaarnpaal vastmaken.
De volgende ochtend kwam ik bij m'n fiets en bleek het slot om de lantaarnpaal te zitten, maar niet om m'n fiets.
Citaat:Mijn meest memorabele moment is alweer een tijdje geleden. Ik had de paarden toen nog op een andere stal staan, en daar was geen wc. Meestal zocht ik een rustig plekje uit als ik moest plassen, maar het was die dag druk op stal dus ik kon niet echt lekker gaanPaard gezadeld, met samen geknepen onderkantje opgestapt en paard richting bos gestuurd. Want in het bos zijn bosjes en bomen en daar kon ik dan mooi alsnog rustig m'n ding doen. Dacht ik. Helaas redde ik het bos niet, waardoor ik afgestapt ben op het pad tussen de weilanden, bij het énige bosje in de verre omgeving. Paard op het pad geparkeerd, mezelf in de bosjes en... die opluchting
.... was van korte duur, want ik had m'n broek nog niet naar beneden of ik hoorde een paard aankomen. Maar ik kon écht niet meer stoppen want ik moest zó nodig
Dus ik zat daar, in het bosje met broek op mijn knieën, paard dwars over het ruiterpad en lichtelijk in paniek want ja, wat doe je dan? Gelukkig was het een begripvolle mederuiter die naar me toe brulde dat ik rustig m'n ding moest doen, zij zou wel even wachten. Ze heeft er ook wel even gestaan
Uiteindelijk hebben we gezellig samen verder gereden maar het moment dat ik daar net zat en je hoort *kataklopkataklop*
![]()
![]()
Citaat:....
Ik, bij het uitzwaaien van een vriendin, wiens kat net doodgereden was. ' Voorzichtig rijden hè, mijn katten lopen in de straat'. Oh my: ik heb zo'n talent om zulke dingen totaal zonder nadenken op het verkeerde moment te zeggen, schaam, schaam...
[VN] Brandweer haalt twee paarden na elkaar uit dezelfde sloot
Citaat:Eerste paard heeft op lopen scheppen over knappe brandweermannen. Tweede paard moest toen natuurlijk de proef op de som nemen
Citaat:Wat je juf/moeder/vader vroeger zei: als jantje in de sloot springt, spring jij dan ook? Ja dus!
Citaat:Mishandelde aardappel???
Citaat:Super mooi dat bintje, alleen de bredere zit die je er van krijgt vind ik zo jammer
En ik dacht dat aardappelen niet op je heupen gingen zitten???
Citaat:Klopt, gaan rechtstreeks naar je kont, vandaar ook bredere zit
Citaat:Vandaar dat ik nog in maatje 38 pas... ik eet geen aardappels
Citaat:Nee, komt door je gebruikersnaam. Heeft niets met erpel te maken.
Citaat:*voorziet een sterke stijging in de naamswijzigingen... *
Citaat:Ik wil vast een optie nemen op vierdubbeldun![]()
Citaat:Ik teken graag in op de naam SemiDun.
Citaat:In een vorig leven werkte ik bij een bank. Onder het bureau zat een overvalknop. In een elegante draai met mijn stoel zwier ik met mijn knie vol tegen dat kastje met die knop. In een reflex vang ik het kastje wat ik dus vakkundig van het bureau gesloopt had op en grijp vol in die overvalknop.
Alarm geactiveerd... en dan met hartslag 200 naar je baas terwijl je de sirenes buiten aan hoort komen en je collega's nog niks in de gaten hebben....
Politie was er binnen een minuut en halve binnenstad afgezet.
![]()
Onderwerp: Rommella, vlastelers en closetrollen
Citaat:Ik kwam net deze tegen, heb het woord moeten googelen om uiteindelijk te snappen wat er stond![]()
Rozetruidrager
Ik las het als rozet-ruid-rager
Citaat:Ik ben een Engels boek aan het lezen en vroeg me toch steeds af wat een sonofa-bitch was... (in het boek was het dan aan elkaar geschreven)
Moet natuurlijk son of a bitch zijn. ...
Citaat:Ik denk bij micromengerij aan mentuig voor minipaardjes.
Citaat:Citaat:Maiskiemolie
Maiskie-molie?
Onderwerp: Kat legt dooie beesten in mijn tuin.
Citaat:Ik zou gewoon een jachtgeweer pakken en de wacht gaan staan houden in je tuin. Als de kat dan komt, ziet hij dat je een jager bent en zelf voor je eten kan zorgen. Hopelijk legt ie dan geen dode dieren meer voor je neer.
[LZP] Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3
Citaat:Dat onze tuin denkt dat hij een hengst isen helemaal gek is van onze hengstige pony en ons veulen nu bijna op eet. Gek paard het veulen was je beste vriendin! Waarom?
[SK] Speltopic WvW 105: De zwarte dood
Citaat:Ik vind het niet verwarrend, had het wel al gedacht. Het heeft geen zin om te wachten want als je vervolgens een geïnfecteerde converteerd raakt de converteerder ook geïnfecteerd en dan heb je vervolgens de pest aan jezelf
Citaat:Citaat:Wauw gafe stijl!Citaat:gave steil
steilloos (bb)

Mogen gerust ook andere dingen zijn, die ene natte plek in je broek ofzo, of je verloren zwembroekje na een waterglijbaan af te zijn gezoeft, of betrapt worden met je maatje door je oma.
Enigszins geïrriteerd en zuchtend zat ik in mijn auto ongetwijfeld een donderwolk uit te stralen
Het was vast gezellig bij de kassa en in het winkeltje want er werd nog even rustig gekletst met de kassiére en de aanwezige gehaktbalvreters.
Mn auto heeft nogal een dikke reet dus met de slang eromheen zag ik niet zitten en ik zag de gehaktbalvreters al lachen. "Heb je weer zo'n doos" zullen ze wel gedacht hebben. Met een stalen gezicht heb ik dus alsnog m'n auto gekeerd, volgetankt en de gehaktbalvreters straal genegeerd toen ik afrekende...

Gelukkig had ik twee vrouwelijke collega's die me met goed gepositioneerde vesten en schoudertassen konden vervoeren naar de H&M, waar ik mijn lichtblauwe spijkerbroek kon inruilen voor een zwarte pantalon (fanatieke krachtsporter, spijkerbroeken waren geen optie). Ineens was ik extra blij dat ik met overwegend mannen samenwerkte (IT), en die dus de sudden switch én de pijnlijke mismatch in kleding niet zagen. 

.... was van korte duur, want ik had m'n broek nog niet naar beneden of ik hoorde een paard aankomen. Maar ik kon écht niet meer stoppen want ik moest zó nodig

en helemaal gek is van onze hengstige pony en ons veulen nu bijna op eet. Gek paard het veulen was je beste vriendin! Waarom?