LBLGypsyCobs schreef:Voor iedereen die iets met dieren heeft is het gewoon een rot idee dat het dier daar ergens loopt of heeft gelopen en dat er nu zoveel onzekerheid is.
Ik vind het idee hartverscheurend dat dat meisje en haar ouders met een lege trailer huiswaarts moesten, dat er nu een lege stal is en een lege plek in de zadelkamer.
Zo onwerkelijk, als je paard dood gaat of verkocht is, dan kijk je ook tegen een lege stal aan of een weiland waar er eentje mist, maar dan weet je tenminste wat er gebeurd is.
Dit moet zo ontzettend knagen, alle mogelijkheden al 100x door je hoofd.
Iedere dierenliefhebber die wel eens te maken heeft gehad met een vermist dier, weet dat je zelfs jaren later nog bij het zien van een gelijkend dier denkt dat je die van jou ziet.
Het is een wond die nooit helemaal heelt.
Ik hoop nog steeds op een wonder, dat hij ongedeerd weer opduikt, maar het wordt wel lastig om na zo'n lange tijd positief te blijven.
Inderdaad.. Zelfs mijn kat die 7 jaar geleden op een of andere manier verdwenen is hopen we dat hij ooit nog eens terug komt gewandeld. De kans is klein, maar het gebeurt toch regelmatig.. Zo enorm veel onduidelijkheid.. Zeker met een paard kan ik me voorstellen hoe enorm deze onzekerheid is. Ik schat de kansen niet heel hoog, zeker met het onstuimige weer van afgelopen week. Maar toch houd ik hoop...