[BLOG] Worden koudbloeden zadelmak geboren?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lumi

Berichten: 4438
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Arendelle

Re: [BLOG] Worden koudbloeden zadelmak geboren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 11:25

Wat een leuk stuk is het geworden! :D

Bora2013
Berichten: 206
Geregistreerd: 23-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 11:26

Nou, dit is wel een heel leuk stukje om te lezen. Wat een paarden heb jij, zo bijzonder en prachtig.

kiki1976

Berichten: 16856
Geregistreerd: 17-04-10
Woonplaats: Kop van Noord Holland

Re: [BLOG] Worden koudbloeden zadelmak geboren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 11:33

Heerlijk om te lezen <3

pien_2010

Berichten: 43305
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Re: [BLOG] Worden koudbloeden zadelmak geboren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 20:01

Genieten!

kwita

Berichten: 6543
Geregistreerd: 14-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 11:02

Hier ook zo een exemplaar die ligt nu dus al 3dagen met de geit op zijn rug in de zon te dutten....dus deze is met bijna 1 bok proof!

Stral

Berichten: 2546
Geregistreerd: 18-12-08
Woonplaats: Oost-Vlaanderen

Re: [BLOG] Worden koudbloeden zadelmak geboren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 13:33

Leuk geschreven Anoek!! Kan je niet een soort ambassadrice voor Clydesdales in België worden? :D
Of voor Budweiser :')

Granoek
Blogger

Berichten: 10472
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-19 08:55

Wauw ik verdwijn even 3 dagen van de aardbol (lang leve mooi weer en horeca!) en ben een beetje overdonderd :D Heb jullie lieve reacties snel gelezen tussendoor maar wilde er even goed voor gaan zitten!

Bedankt Sylverlove en Firefly!

jumpyhorse schreef:
Ik volg! Eigenlijk bijna precies het zelfde als dat ik met mijn “iets” kleinere paardje gedaan heb! 2,5 jaar later kan ik letterlijk opstappen en wegrijden
[ [url=m/aAyxYc.jpg]Afbeelding[/url] ]

(Jeetje dat jij op die reuzen durft zeg... heb je al je tenen nog :Y) )


Ik heb ze allemaal nog maar sommige zijn niet meer in hun originele vorm :Y)
Blauwe teennagels is hip, toch? Dexter kwam hier aan op 14 december 2014, loopt van de grote vrachtwagen af en zijn eerste stappen op Belgische bodem gingen recht op de zijkant van mijn voet. Welkom thuis Dex!

tjaakje schreef:
Wat een leuk stuk! En wat een prachtige paarden heb je toch. En zo herkenbaar allemaal. Mijn Belg is nu ook 3. En ook hier: al het nieuws wat ik hem aanbied, wordt hij niet anders van. Eerste wandelingetje langs de weg: die lekkere bermgrasjes waren echt veel interessanter dan de vrachtwagens en trekkers die voorbij vlogen :+

Ja maar grasjes zijn ook wel hééél belangrijk hé := Ik ken het wel, ik heb Duke ooit een lege papieren voerzak over zijn rug gebonden en hij heeft er 2 keer aan geroken, zag dat hij leeg was en ging terug naar zijn grasjes. Prioriteiten stellen!

Bedankt Tilmar en Maflinger, en Jolliegirl voor je pb!

Leo schreef:
Wat een geweldige blog, je schrijft zo leuk! En prachtige, lieve, groooote paarden! Dat smaakt naar meer blogs :D


Ik heb de smaak te pakken :D

Anastasia24 schreef:
Wat leuk geschreven, en wat een mooie paarden heb jij! <3 . Dat shetlander zadeltje ook, zo schattig. O:)

Ben het met je eens over dat juiste moment! Herken dat heel goed met mijn eerste paardje :j . Als je het perfecte moment forceerd, gaat het (Naar mijn ervaring) alleen maar verkeerd.

Dat klopt zeker :j Gelukkig geeft Duke wel heel goed aan wanneer iets kan en wanneer het te veel is, op dat gebied is hij veel gemakkelijker te lezen dan Dexter. Die is dan weer meer bikkel, en doet zelfs alles als hij het eigenlijk niet kan. Dat vind ik nog veel moeilijker :)

Bedankt Ladybird, Qimm, ClauH, 8nnemiek, Silvia! :)

Alberco_Dog schreef:
Wow! Wat leuk zeg! Was mijn tinker maar ook zo mak Ze is voor alles bang! Voor shetlanders De poetsplaats, mensen die langs komen en nog een lang rijte. Maar oefenen oefenen en oefenen maakt verschil!

Inderdaad, tijd en geduld! Als je maar weet wanneer je moet stoppen :) Zeker als ze, zoals je zegt, bang is. Lekker op jullie tempo :) Hoe oud is ze?

droomy schreef:
Ik kan maar 1 ding zeggen, leg aub dat shetlander zadeltje er nog een keer op ter vergelijking :D :')

Leuk geschreven Anouk!

& dewilderoos, Ik heb hem gelijk in de auto gelegd, Uw wens is mijn bevel!

kwita schreef:
innemend dat zijn die brede blessen!

Hier zo een exemplaar zonder enige vorm van bles kol of wat dan ook....we gaan het zien over 2 jaar! ;)

Dat was echt 1 onderdeel van mijn wishlist! Hoewel ik ze nu wel regelmatig eens zonder bles zie voorbij komen en dat heeft ook wat hoor! Mijn vriend houdt absoluut niet van die grote wegmarkeringen op het hoofd :=

Zijn eerste reactie toen ik met foto's van Duke kwam: die komt er niet in.
Ehm... :Y)

Boompje1985 schreef:
Wat een heerlijke nuchterheid straalt er van jullie af. En wat een machtig gevoel moet dat zijn als je tussen 2 joekels van paarden staat!


Ja ze helpen me daar ook wel mee hoor! Dexter is met geen mogelijkheid opgejaagd te krijgen, dus op een gegeven moment stop je gewoon met proberen :')

Dankjulliewel blauw00gje, freedomshet, lumi, bora, kiki, pien_2010 <3

kwita schreef:
Hier ook zo een exemplaar die ligt nu dus al 3dagen met de geit op zijn rug in de zon te dutten....dus deze is met bijna 1 bok proof!


Hahahah ooooh nu wou ik dat ik geiten had _O-

Stral schreef:
Leuk geschreven Anoek!! Kan je niet een soort ambassadrice voor Clydesdales in België worden? :D
Of voor Budweiser :')

Ja lach maar, toen Budweiser hier in de zaak kwam heb ik gevraagd of ze me wilden sponsoren maar ze toonden weinig interesse _O-

Wat een super lieve reactie allemaal! *\o/*

Blazy
Berichten: 1527
Geregistreerd: 10-08-18

Re: [BLOG] Worden koudbloeden zadelmak geboren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 09:04

Super leuk om te lezen

MachoDeShet

Berichten: 3
Geregistreerd: 26-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 22:38

suuuuper leuk!!! wat heb jij 2 prachtige paarden <3

ik weet nog niet goed hoe dit werkt maar als ik klik op abboneer volg ik je dan?
Wil graag meer lezen <3

Granoek
Blogger

Berichten: 10472
Geregistreerd: 26-11-13

Re: [BLOG] Worden koudbloeden zadelmak geboren?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-19 22:42

In mijn onderschrift staat een link naar het volgtopic, daar kun je inderdaad aanstippen! Maar van een volgende blog komt volgens mij een nieuw topic, maar dit is ook mijn eerste keer _O-

vivre88
Berichten: 1
Geregistreerd: 19-05-19

Re: [BLOG] Worden koudbloeden zadelmak geboren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-19 19:28

Heerlijk om te lezen :) wat een geweldig stel

balance
Moderator Kantine

Berichten: 18126
Geregistreerd: 24-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 22:19

Donnashet schreef:
suuuuper leuk!!! wat heb jij 2 prachtige paarden <3

ik weet nog niet goed hoe dit werkt maar als ik klik op abboneer volg ik je dan?
Wil graag meer lezen <3


:j dan volg je het topic. Als de TS een nieuw topic maakt Kun je dat nogeens doen.

njiloj

Berichten: 1274
Geregistreerd: 18-09-09
Woonplaats: Vlissingen

Re: [BLOG] Worden koudbloeden zadelmak geboren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 22:23

Wat schrijf je leuk! Ik volg bij deze ook!