Wil je iemand een hart onder de riem steken? Of wil je iemand in het zonnetje zetten vanwege een bijzondere actie of daad? Stuur dan een pb aan Amanda of prugelpiet
We hebben weer een aantal virtuele bloemetjes om weg te geven. Wat blijft het mooi om te zien hoe bokt voor elkaar klaar kan staan en hoe veel nominaties er binnen blijven komen.
Het eerste bloemetje van vandaag is voor k_m. Zij kocht rond oktober 2017 haar eerste eigen paard. Trouw houdt ze haar volgtopic bij en deelt alles wat ze met haar paard beleefd. Zo ook toen er een heleboel pech bij kwam. o.a Head Shaking Syndrom en Hoefkatrol ontsteking hebben k_m doen beslissen om haar lieve schimmel te laten gaan. K_m, we willen je heel veel sterkte wensen en geniet van de laatste tijd die jullie samen hebben.
Het tweede bloemetje van dit topic is voor Fleuribelle. Nadat haar Gelders veulen niet meer kon opstaan en het spronggewricht ontzettend dik en warm was, was er op de foto's niks te zien. Hierna werd ze doorgestuurd naar Utrecht, waar er een zeer slechte prognose uit kwam. Fleuribelle heeft hierop de moeilijke keuze moeten maken om haar veulen in te laten slapen. Fleuribelle, we willen je heel veel sterkte wensen met dit verlies.
Het laatste bloemetje is voor Melissa1996. Ook zij moet helaas totaal onverwacht het pleegveulentje van haar merrie missen ten gevolge van een hersenbloeding. Melissa1996, wij willen jou en iedereen er om heen heel veel sterkte wensen met dit verlies.
Ik volgde het topic van K_m al maanden, maar haar uit het oog verloren. En nu toch deze beslissing moeten maken. Wat verdrietig. Je hebt ontzettend je best gedaan voor haar!
De andere twee ook sterkte natuurlijk. Wat een nare beslissing en situatie.
Fleuribelle, ook hier nogmaals heel veel sterkte, zo oneerlijk dat iemand die echt alles voor elkaar heeft dan dit moet overkomen.
Melissa 1996, jou topic heb ik in het begin gelezen en vond het zo mooi dat je, je merrie aanbood voor een moederloos veulen. En wat is dit ook triest, veel sterkte voor jou, de merrie en de eigenaren.
K_M , van jou topic heb ik net de beginpagina's en de eind pagina's gelezen. Heel veel sterkte ook. En hoop dat er een nieuw gezond maatje op je pad komt.
Super lief dit, dankjewel aan degene die het heeft ingestuurd.. Het is inderdaad heel verdrietig allemaal. Fijn dat ik toch veel steun uit bokt kan halen ook op deze momenten.
Ook voor de andere zware momenten.. Veel sterkte voor jullie ook
Fleuribelle
Geplaatst: 25-04-19 19:09
Dankjewel aan diegene die dit heeft ingestuurd, super lief. Ondanks het verdriet ervaar ik veel steun van Bokt. K_M en Melissa1996 ook heel veel sterkte gewenst.