Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Qimm schreef:Überhaupt dieren gebruiken voor entertainment vind ik nog wel een discussie, maar buiten díe discussie om zie ik er geen zieligheidsfactor aan
Qimm schreef:Überhaupt dieren gebruiken voor entertainment vind ik nog wel een discussie, maar buiten díe discussie om zie ik er geen zieligheidsfactor aan
Anna79 schreef:mvdbijl yep, mijn gedachte.
Ik vind de stunt niet kunnen, vuur lijkt mij heel angstaanjagend voor een paard.
cursebreaker schreef:Maar dingen als dit komt altijd wel eens aan bod. Volgende week roepen ze dat de gehele stuntshow afgeschaft moet worden en de paarden helemaal niet gebruikt horen te worden.
cursebreaker schreef:Qimm schreef:Überhaupt dieren gebruiken voor entertainment vind ik nog wel een discussie, maar buiten díe discussie om zie ik er geen zieligheidsfactor aan
Even hier verder op in gaan. Hoe denk je dan over dressuren, springen, western rijden en ga zo maar door, met je paard? Of rijd je zelf geen paard? Dat is toch ook voor Onze/Jouw entertainment en niet omdat je paard daar zelf voor gekozen heeft. Is imo niet anders als dat ze getraind en gereden worden in een show. Zelf voer je met dressuren in de bak ook een show op, alleen zit er geen publiek. Het principe blijft hetzelfde.
Qimm schreef:Ho-ho ik bedoel niet dat ik tegen dieren in entertainment ben. Maar dat vind ik nog wel een interessant onderwerp voor discussie