RTL berekent waarde van Britt Dekker haar nieuwe paard

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Niobe

Berichten: 7988
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Re: RTL berekent waarde van Britt Dekker haar nieuwe paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 13:52

Iedereen is gek :+ maar dat klopt hoor.
De verwarring komt denk doordat ze in principe voor RTL werkt of zoiets en daar toestemming heeft moeten vragen om het te doen. Als ik het goed begrepen heb tenminste.

Janine1990

Berichten: 43816
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 13:54

Niobe schreef:
Iedereen is gek :+ maar dat klopt hoor.
De verwarring komt denk doordat ze in principe voor RTL werkt of zoiets en daar toestemming heeft moeten vragen om het te doen. Als ik het goed begrepen heb tenminste.


Avrotros... Rtl en sbs hebben een fittie...

Niobe

Berichten: 7988
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 14:30

Janine1990 schreef:
Niobe schreef:
Iedereen is gek :+ maar dat klopt hoor.
De verwarring komt denk doordat ze in principe voor RTL werkt of zoiets en daar toestemming heeft moeten vragen om het te doen. Als ik het goed begrepen heb tenminste.


Avrotros... Rtl en sbs hebben een fittie...


Potver, das waar ook

rien10
Berichten: 14729
Geregistreerd: 01-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 14:31

Mondy schreef:
NatasjavE schreef:
Tja,..leuk RTL.

Maar euh....Ja en????

Het salaris van een ander gaat mij niks aan. Of dat nu in munt of paarden betaald wordt.


Precies dit... wat gaat ons in vredesnaam aan hoeveel t dier kost of wat er verder nog qua waardes aan verbonden zijn. Bah


Precies.

KimD

Berichten: 20437
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 14:35

Blussem schreef:
Ik denk eerder dat Brit gebruik mag maken van het paard. Het b paard zelf blijft vast eigendom van rtl.



Nee het paard is van haar, het is haar salaris. Een betaling in natura, ze hebben er ook het een en ander bij de belasting voor moeten regelen aangezien je per werknemer maar een bepaald bedrag in natura mag schenken.

En wat betreft de stalling, zij, en nog een hele rij andere bedrijven sponsoren haar paardensport. Dat hele rijtje bedankt ze ook regelmatig.

Zo'n persoonlijkheid als Britt is natuurlijk echt een aanwinst voor het bedrijf.

Popstra
Berichten: 13783
Geregistreerd: 21-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-19 12:05

Dorine92 schreef:
Phoeh dus eigenlijk ben ik heel rijk. Want ik kan twee paarden onderhouden, en die kosten op jaarbasis meer dan 15000 euro per paard.. dus heb ik 30000 euro aan kosten voor mijn paarden. En dan mijn hypotheek nog en zorgverzekering en de hele ramram. Volgens mij verdien ik een ton per jaar.
*terug naar de realiteit* ohnee mijn paarden kosten bij elkaar misschien 1000 euro per jaar als er geen dierenartsen enz aan te pas hoeven te komen
Overdrijven is ook een vak

Maar rijd jij ook wedstrijden? Staan ze rondom netjes op ijzers elke 7 weken? Laat je ze netjes checken door een arts enz 2 keer per jaar omdat ze in de sport lopen? Komt er geen tandarts bij? Laat je ze netjes scheren? Staan ze thuis of in volpension a 500/ maand?
Allemaal van die dingetjes waar je het echt niet mee gaat redden voor 1000/jaar als je op Britt haar manier een paard houd.

Tafje

Berichten: 1682
Geregistreerd: 09-11-09
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 10:44

Waar 400x meedoen aan een datingprogramma al niet goed voor is. :Z

Tivoli

Berichten: 8709
Geregistreerd: 16-09-03
Woonplaats: Leidse Achterhoeker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 11:13

Britt is gewoon hartstikke slim.
Over een salaris van de geschatte 400.000 euries betaal je belasting.
De belasting over een paard van waarde zal allicht minder zijn.
Zo kan ze spijkeren aan haar carrière als amazone, en zo haar eigen geld terug verdienen.
En dat allemaal terwijl ze haar grote hobby’s uitoefent: met paarden bezig zijn en BN-er zijn.
Als zij straks 50 is, kan ze mooi achterover leunen en zeggen dat ze alles eruit heeft gehaald wat erin zit :D

Janine1990

Berichten: 43816
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 11:44

Tafje schreef:
Waar 400x meedoen aan een datingprogramma al niet goed voor is. :Z


Van afgunst word niemand beter hoor :D

Tafje

Berichten: 1682
Geregistreerd: 09-11-09
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 14:41

Janine1990 schreef:
Van afgunst word niemand beter hoor :D


Afgunst op wat, ik sta er gewoon van te kijken dat je 'bekend kunt worden in de paardenwereld én op tv' door tig keer mee te doen aan een duf datingprogramma.

En verder geen afgunst. Jij kent mijn thuissituatie niet :)

Lante

Berichten: 11385
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: Frl

Re: RTL berekent waarde van Britt Dekker haar nieuwe paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 08:07

Grappige actie en een mooi paard, ik vind het leuk! Verder gaan de bedragen mij niet aan. Succes met hem Britt!

Dorine92
Berichten: 5334
Geregistreerd: 21-04-12
Woonplaats: Schagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 09:08

Popstra schreef:
Dorine92 schreef:
Phoeh dus eigenlijk ben ik heel rijk. Want ik kan twee paarden onderhouden, en die kosten op jaarbasis meer dan 15000 euro per paard.. dus heb ik 30000 euro aan kosten voor mijn paarden. En dan mijn hypotheek nog en zorgverzekering en de hele ramram. Volgens mij verdien ik een ton per jaar.
*terug naar de realiteit* ohnee mijn paarden kosten bij elkaar misschien 1000 euro per jaar als er geen dierenartsen enz aan te pas hoeven te komen
Overdrijven is ook een vak

Maar rijd jij ook wedstrijden? Staan ze rondom netjes op ijzers elke 7 weken? Laat je ze netjes checken door een arts enz 2 keer per jaar omdat ze in de sport lopen? Komt er geen tandarts bij? Laat je ze netjes scheren? Staan ze thuis of in volpension a 500/ maand?
Allemaal van die dingetjes waar je het echt niet mee gaat redden voor 1000/jaar als je op Britt haar manier een paard houd.

Ijzers vind ik in principe niet netjes maar een belemmering van het hoefmechanisme dus nee geen ijzers. Ik laat mezelf ook niet 2 keer per jaar checken dus mijn paarden ook niet. Tandarts wel ja. Maar dat is verspreid over het jaar een tientjes per maand. Scheren kan ik zelf met een apparaatje van 10 euro van de lidl. En ja ik rij wedstrijden maar als je beetje bovenin eindigt rij je de kosten ervan er wel weer grotendeels uit. Als ik niet knap kan eindigen ga ik niet weg. Dan beter eerst trainen. Hoef ook niet in de b te beginnen dus dat doe ik ook niet. Mag ook niet trouwens. Maar dat scheelt ook natuurlijk. Beginnen in de Z of ZZ. En ze staan idd aan huis.
Britt doet het waarschijnlijk anders ja. Maar ze noemden in het artikel "gemiddelde prijzen". Nou ik weet niet wie ze daar dan onder rekenen maar er staan ook echt mega veel paarden op weitjes jaarrond. Die mensen halen het gemiddelde keihard omlaag. Daarom vind ik het rare bedragen die ze noemen

Babootje

Berichten: 26340
Geregistreerd: 25-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 09:12

Tafje schreef:
Afgunst op wat, ik sta er gewoon van te kijken dat je 'bekend kunt worden in de paardenwereld én op tv' door tig keer mee te doen aan een duf datingprogramma.


Ze is vast grappiger dan jij bent :+

Boras
Berichten: 9953
Geregistreerd: 21-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 09:42

Een weldoordachte mediastunt om aandacht te genereren, vermoed ik zo.

Edit: -t

mavantos

Berichten: 3608
Geregistreerd: 14-05-08
Woonplaats: Midden-Delfland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 09:57

Dorine92 schreef:
Dorine92 schreef:
Phoeh dus eigenlijk ben ik heel rijk. Want ik kan twee paarden onderhouden, en die kosten op jaarbasis meer dan 15000 euro per paard.. dus heb ik 30000 euro aan kosten voor mijn paarden. En dan mijn hypotheek nog en zorgverzekering en de hele ramram. Volgens mij verdien ik een ton per jaar.
*terug naar de realiteit* ohnee mijn paarden kosten bij elkaar misschien 1000 euro per jaar als er geen dierenartsen enz aan te pas hoeven te komen
Overdrijven is ook een vak

Ijzers vind ik in principe niet netjes maar een belemmering van het hoefmechanisme dus nee geen ijzers. Ik laat mezelf ook niet 2 keer per jaar checken dus mijn paarden ook niet. Tandarts wel ja. Maar dat is verspreid over het jaar een tientjes per maand. Scheren kan ik zelf met een apparaatje van 10 euro van de lidl. En ja ik rij wedstrijden maar als je beetje bovenin eindigt rij je de kosten ervan er wel weer grotendeels uit. Als ik niet knap kan eindigen ga ik niet weg. Dan beter eerst trainen. Hoef ook niet in de b te beginnen dus dat doe ik ook niet. Mag ook niet trouwens. Maar dat scheelt ook natuurlijk. Beginnen in de Z of ZZ. En ze staan idd aan huis.
Britt doet het waarschijnlijk anders ja. Maar ze noemden in het artikel "gemiddelde prijzen". Nou ik weet niet wie ze daar dan onder rekenen maar er staan ook echt mega veel paarden op weitjes jaarrond. Die mensen halen het gemiddelde keihard omlaag. Daarom vind ik het rare bedragen die ze noemen


Als jij je paarden houdt voor €1000 per jaar vind ik dat heel knap als je ook wedstrijden rijdt... Startkaarten zijn niet te betalen en je wint ook echt niet altijd. Daarnaast kost een beetje paardentandarts rond de €80-€100 en moeten paarden zonder ijzers ook gewoon bekapt worden. Zou je sommetje nog maar even checken voor de zekerheid :')

Boras
Berichten: 9953
Geregistreerd: 21-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 15:41


Janine1990

Berichten: 43816
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 15:52

Boras schreef:
Stunterdestunt en intussen ligt het net even anders :)

https://www.mediacourant.nl/2019/04/tal ... tt-dekker/


Anders? Vrij helder uitgelegd toch?
Paard staat op naam van een BV van Talpa en zij geven het aan Britt in bruikleen (contractueel, dus vanwege dubbele BD bezoekjes otherwise), dus Britt heeft alle pleziertjes en overige inkomsten ervan.

Na afloop van het contract kan Talpa het paard aan Britt geven, zonder dat Britt alsnog de belastingdienst dubbel op haar dak krijgt lijkt me.

Boras
Berichten: 9953
Geregistreerd: 21-10-10

Re: RTL berekent waarde van Britt Dekker haar nieuwe paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 16:00

Compleet anders ja.
Britt heeft geen paard gekregen.
En dat was nu net waarmee ze de publiciteit haalde:

Britt heeft een paard gekregen!!!!!

Niet dus. Ze heeft in feite noppes.

Janine1990

Berichten: 43816
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 16:03

Boras schreef:
Compleet anders ja.
Britt heeft geen paard gekregen.
En dat was nu net waarmee ze de publiciteit haalde:

Britt heeft een paard gekregen!!!!!

Niet dus. Ze heeft in feite noppes.


Oké, kennelijk haal je hier genoegen uit.

Maar je denk niet dat hier een contract onder ligt? :+

Vind het vooral weer getuigen van haar intelligentie dat ze hierop hebben geanticipeerd door middel van de tenaamstelling.

Nies_
Berichten: 18300
Geregistreerd: 25-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 16:05

Een paard ter waarde van €400.000 op stal hebben staan en dan klagen dat je belasting moet betalen. Haha.

Remark

Berichten: 5096
Geregistreerd: 09-10-09
Woonplaats: Haarlem

Re: RTL berekent waarde van Britt Dekker haar nieuwe paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 16:39

Wat een afgunst zeg, bah.

Het is toch een geniale stunt dit! Ik gun het haar van harte en hoop dat ze er veel plezier van gaat hebben. Hoe leuk zouden wij het vinden als wij leuk werk mogen doen en daarvoor betaald krijgen dmv het uitkomen van een droom. Win-win

Boras
Berichten: 9953
Geregistreerd: 21-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 16:50

Janine1990 schreef:
Boras schreef:
Compleet anders ja.
Britt heeft geen paard gekregen.
En dat was nu net waarmee ze de publiciteit haalde:

Britt heeft een paard gekregen!!!!!

Niet dus. Ze heeft in feite noppes.


Oké, kennelijk haal je hier genoegen uit.

Maar je denk niet dat hier een contract onder ligt? :+

Vind het vooral weer getuigen van haar intelligentie dat ze hierop hebben geanticipeerd door middel van de tenaamstelling.


Hoe kun je daar een uitspraak over doen als je niet weet wat er in dat contract staat? Je hebt geen enkel idee!

En ik ook niet. Dus ik doe geen uitspraak of deze deal lucratief zal zijn voor Britt en ik doe daarom ook geen uitspraak over haar intelligentie (of meer voor de hand liggend die van haar jurist). Ik gun haar het beste.

Ik zeg alleen dat dat paard niet van haar is zoals in eerste instantie naar buiten werd gebracht als publiciteitsstunt.

De inhoud van je eerste alinea is niet discussiewaardig, die onzin laat ik lekker bij jou.

Qimm

Berichten: 15174
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Re: RTL berekent waarde van Britt Dekker haar nieuwe paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 16:54

Als het paard niet van haar is... werkt ze dus gratis

Boras
Berichten: 9953
Geregistreerd: 21-10-10

Re: RTL berekent waarde van Britt Dekker haar nieuwe paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 17:00

Dat is afhankelijk van wat er dan wel werd overeengekomen.

Janine1990

Berichten: 43816
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 17:03

Boras schreef:
Hoe kun je daar een uitspraak over doen als je niet weet wat er in dat contract staat? Je hebt geen enkel idee!

En ik ook niet. Dus ik doe geen uitspraak of deze deal lucratief zal zijn voor Britt en ik doe daarom ook geen uitspraak over haar intelligentie (of meer voor de hand liggend die van haar jurist). Ik gun haar het beste.

Ik zeg alleen dat dat paard niet van haar is zoals in eerste instantie naar buiten werd gebracht als publiciteitsstunt.

De inhoud van je eerste alinea is niet discussiewaardig, die onzin laat ik lekker bij jou.



Boras schreef:
Compleet anders ja.
Britt heeft geen paard gekregen.
En dat was nu net waarmee ze de publiciteit haalde:

Britt heeft een paard gekregen!!!!!

Niet dus. Ze heeft in feite noppes.


Want deze uitspraak is fundamenteel anders??

Ik zal even jouw uitspraak herhalen: Hoe kan je daar een uitspraak over doen als je niet eens weet wat er is overeengekomen?