[FOTO] Cavalluna, World of Fantasy

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nieuwsredactie

[FOTO] Cavalluna, World of Fantasy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-19 13:21

*Bokt.nl
Entertainment
Foto's en tekst door Aniek1985 & Marjoow

Dit weekend staat Ahoy Rotterdam in het teken van een wereld van fantasie. De show Cavalluna is naar Nederland gekomen om het publiek mee te nemen in een fantasiewereld vol met paarden.
Het verhaal gaat over de jongen Tahin. Begeleidt door prachtige dans en zang worden we meegenomen in de weg die Tahin moet belopen om zijn noodlot te kunnen vertrouwen en zo zijn wensen uit te laten komen.

We beginnen in het echte leven, het dorp waar Tahin nog maar kort woont. Hij bezoekt hier een dorpsfeest. Op dit dorpsfeest ontmoet hij een prachtige jonge vrouw, maar hij heeft niet de moed om haar aan te spreken. Op de weg terug naar huis door het bos, hoort hij een mysterieuze stem. De stem van de Rode Ruiter, die hem de weg naar zijn fantasiewereld toonde.

Afbeelding

Afbeelding

Alles wat hij in deze fantasiewereld zag, boeide hem. Hij liet zijn fantasieën de vrije loop...

Afbeelding

Op de weg door zijn eigen fantasiewereld komt hij de prachtige vrouw tegen die hij op het dorpsfeest zag. Haar naam was Naia. Maar net zo snel als dat zij verscheen, was ze ook weer verdwenen.

Afbeelding

Een vriendelijke Oger kwam binnen en gaf Tahin een ketting en een kaart... Zou dit Tahin weer bij Naia brengen?

Afbeelding

Vol goede moed vervolgde Tahin zijn weg door de fantasiewereld, door het bloemenwoud...

Afbeelding

Zijn reis bracht hem in het land van Naia. Een glooiende helling waar jonge vrouwen aan het dansen waren, en ook Naia. Naia liet Tahin zijn wereld zien.

Afbeelding

Maar binnen in Tahin woedt een innerlijke strijd tussen vertwijfeling en vertrouwen. Zou het vertrouwen winnen?

Afbeelding

Afbeelding

Tahin valt uitgeput van zijn avonturen in slaap. Hij droomt van wilde paarden...

Afbeelding

Afbeelding

Hij was ten einde raad. Hoe kon hij toch bij Naia komen? Zijn fantasiewereld kwam weer tot leven.

Afbeelding

Stepperuiters en een grappige baron brachten hem frisse moed. Misschien had hij Naia niet nodig om gelukkig te zijn.

Afbeelding

Afbeelding

De gedachten van Tahin gingen steeds sneller. Hij moest tot rust zien te komen..

Afbeelding

Afbeelding

Nadat hij zich had vermand, kwam het verlangen weer naar boven. Hij wilde bij Naia zijn. Zij werd een lichtpuntje in de duisternis.

Afbeelding

Uiteindelijk verenigden alle werelden zich. De Rode Ruiter verscheen opnieuw en Tahin was klaar om wakker te worden.

Afbeelding

Afbeelding

Hij ontwaakt uit zijn fantasiewereld in het dorp. Daar was een meisje, die hem wat water inschonk. Dat meisje, dat was Naia! Tahin had haar toch nog gevonden en zijn fantasiewereld was versmolten met de werkelijkheid.

Afbeelding

Eind goed, al goed...

hommetje

Re: [FOTO] Cavalluna, World of Fantasy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-19 13:29

Ben er gisteren geweest. Erg leuk. Mooie show.

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-19 16:43

Zojuist geweest super leuk!

Wiske2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-19 17:07

Zeker leuke middag gehad. Foto,s hier zijn ook leuk dan kan ik Tahins gezicht ook nog even zien.

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-19 19:33

Vanmiddag geweest en wat was her geweldig!

faytjefay

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-19 19:36

Afbeelding
Wij hebben ook genoten gisteren!
Ik wist niet dat ezels zo zacht waren <3

Dalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-19 21:33

Ben er gister ook geweest! Ik en me ma zaten 1e rij. De fallabella moest springen over zo'n man maar bij de 1e keer wilde hij niet en de 2e keer tilde die zijn voeten niet op en struikelde, hoorde iedereen zo van “OHH”. Die lichtgevende dingen op die paarden en mensen was wel gaaf om te zien! Die vuurdingen vond ik maar eng, schrok de heletijd toen ze af gingen :P Me ma zei ook nog toen die ezel kwam “Die lijkt wel nep!”

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-19 21:52

Ik ben gister middag geweest, was echt een hele mooie show.

paard21

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 10:45

Ik ben gisteren geweest, het was een mooie en leuke show!

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 09:57

Ik ben zondag geweest. Het was super! Vooral de trickriders waren echt cool :D

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 22:04

Ben ook geweest. Prachtige paardenshows, dansers, acteurs, belichting, spektakel ... het verhaal zelf dat alles zou moeten verbinden, vond ik wel érg matig. Maar goed, je komt voor de shows en die waren erg mooi.

Feromisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 21:37

Het waren weer prachtige shows dit jaar.