Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Rex_Rolfo schreef:tyleysmiley schreef:volgens mij heeft ze er nu 4
Is Britt niet een beetje jong omkattenvrouwtjepaardenvrouwtje worden?
![]()
zolang anderen er geen last van hebben moet iedereen doen waar hij/zij gelukkig van wordt. Britt, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst
lillypon schreef:ikkedus schreef:Zo dan! Dat heeft ze mooi geregeld dan. Erg gaaf paard en ook een mooie combi!
Ieman enig idee of ze haar eerste paard nog heeft? Veulen van haar favoriete manegepaard oid dacht ik.
Haar eerste paard, Jack, is nogsteeds van haar, maar word door een ponyclub gebruikt voor de lessen
Fluttershy schreef:Wauw wat een droompaard! Ben altijd wel heel benieuwd wat dit soort paarden kosten. Neem aan dat ze pittig veel geld heeft neergelegd
Fluttershy schreef:Wauw wat een droompaard! Ben altijd wel heel benieuwd wat dit soort paarden kosten. Neem aan dat ze pittig veel geld heeft neergelegd
Keell94 schreef:Fluttershy schreef:Wauw wat een droompaard! Ben altijd wel heel benieuwd wat dit soort paarden kosten. Neem aan dat ze pittig veel geld heeft neergelegd
spanjaarden zijn niet goedkoopals ze alleen de basis hebben zijn ze vaak al 8.000 dus denk dat deze wel een heel stuk meer heeft gekost.
goede deal van britt haha
Clasical schreef:Ik gok in de richting van 30.000-40.000