Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Qimm schreef:Citaat:Tops claimt op zijn beurt 200.000 euro van de gemeente en het waterschap, die hij aansprakelijk stelt voor geleden schade aan zijn beplanting. Daarvoor zou de vele regenval in 2016 de schuldige zijn geweest.
Huh?
Supertje schreef:Qimm schreef:Huh?
Niet zo vreemd als het lijkt hoor. Als de gemeente bijvoorbeeld heeft besloten dat hij bepaalde soorten bomen en hagen neer moest zetten (en ik lees dat hij idd hagen moest vervangen door inheemse soorten), en die hagen en bomen blijken niet tegen een hoge grondwaterstand te kunnen, waterstand waarvoor het waterschap/gemeente verantwoordelijk voor is, dan kun je blijven planten maar zal alles blijven verzuipen.
Morganlefay schreef:Ach ja Gemeente ambtenaren zijn uit hun huiskamerstoel getrokken burgers en het HH is alleen maar bezig met het aankleden van hun dure kantoren(sarcasm)
Laat dit soort zaken over aan mensen met een Groen achtergrond dus Bosbouw of Hovenier oude stijl.
En niet een stel ambtenaren. Bah
Morganlefay schreef:Wat ik schrijf is dacht ik heel simpel. Gemeente heeft geen inhoudelijke kennis wat betreft groen en het HH wil alleen maar de boeren te vriend houden.( Boeren betalen maar 15% van de gelden die het HH int voor onderhoud dijken, watergangen en opp water, de Burger 85%.)
https://www.waterforum.net/awp-wil-eerl ... belasting/