Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janine1990 schreef:Zit een beetje te wachten tot het vonnis online komt... Ben zeer benieuwd!
zandvangers schreef:Janine1990 schreef:Zit een beetje te wachten tot het vonnis online komt... Ben zeer benieuwd!
Janine1990 , Volgens mij staat het al online .
https://uitspraken.rechtspraak.nl/inzie ... handsome+o
Esther28 schreef:alice0cullen schreef:Dan vermoed ik dat die gewoon verkocht zal worden particulier en dan geruint.
Tja wat moet je er al particulier mee? Best een dure grasmaaier. De hanetred is behoorlijk ernstig..
Esther28 schreef:Ja dat snap ik maar wat moet je met een hengst die niet ohz kan en dus ook geen waarde meer voor dekdienst heeft..
Babootje schreef:Esther28 schreef:Ja dat snap ik maar wat moet je met een hengst die niet ohz kan en dus ook geen waarde meer voor dekdienst heeft..
Waarom zou een goedgekeurde hengst die niet ohz kan geen waarde hebben voor de dekdienst. Afhankelijk van wat de oorzaak is en of het erfelijk kan zijn zie ik niet waarom hij niet zou kunnen dekken
Esther28 schreef:Ja dat snap ik maar wat moet je met een hengst die niet ohz kan en dus ook geen waarde meer voor dekdienst heeft..
Babootje schreef:Waarom zou een goedgekeurde hengst die niet ohz kan geen waarde hebben voor de dekdienst. Afhankelijk van wat de oorzaak is en of het erfelijk kan zijn zie ik niet waarom hij niet zou kunnen dekken
janderegelaa schreef:Hij is niet goedgekeurd. Geen verrichting gelopen.
Esther28 schreef:Noem jij mij eens 1 succesvolle kwpn hengst met een flinke hanetred of andere afwijking die actief in de dekdienst is (en dan bedoel ik niet het peerd van de buurman maar 1 die bij een (bekende) hengstenhouder staat).