Bokt community
De kortste maand is alweer bijna voorbij... tijd om weer wat grappige quotes te verzamelen. Mocht je je quote herkennen en hem verwijderd willen hebben, stuur dan een pb naar mij, Banjer, of naar een lid van de Nieuwsredactie. Je mag ook een pb sturen als je een grappige quote hebt gespot

[TAO] Trailer laden met sneeuw
Citaat:ik lees: trailer laden met sneeuw. Ik denk: waarom zou je sneeuw in je trailer willen laden?
[VN] Totilas neemt afscheid: Black magic it was
Citaat:Mensen moeten niet vergeten dat paarden door de spanning van de ambiance ook anders gaan lopen en hun benen anders op gaan tillen.(en dan soms even niet tactmatig meer zijn) Ik heb er een paar gezien die tijdens de prijsuitreikingen ineens heel wat meer talent leken te hebben.
Citaat:Wat zitten hier toch waanzinnige ruiters en amazones op Bokt.![]()
Mijn conclusie: MAR heeft ballen en Glock’s heeft prachtige paarden.
[LZP] Eeuwige pech drijft tot wanhoop: Gestolen telefoon
Citaat:Citaat:Zachte heelmeesters maken stinkende monden. Mensen naar de mond praten en in negatieve spiraal blijven daar heeft niemand wat aan. Als je zo'n hulp verlener hebr, dan heb je een slechte hoor. Een paard perse nodig...je reinste flauwekul. met de vuist op tafel slaan dat is er nodig, van dat pappen en nathouden is nog nooit iemand beter geworden. Ja tis natuurlijk wel makkelijker....
Dat is niet best, ook nog een slechte adem op de koop toe.
[HK] Taalbloepers 11: Katerstralegrens en bodemloze zadels
Citaat:Citaat:'Trees' was dan nog duidelijk geweest. Dan heb je iig de uitspraak goed
'trekken trees', fonetisch correct. Maar correct Engels?
[MD] Eerste x eigenaar ruin, hoort die piemel zo?
Citaat:Ik moet echt geen merrie hebben. Ik kan dat aanstellerige wijvengedrag vaak echt niet waarderen.
[YRT] Joehoe! Shetlanders erbij gekocht!
Citaat:Rommelen...
In welk opzicht is dat positief voor de schets? Ze kan toch op de Haflinger rijden en met de shirtjes lange lijnen/wandelen/knuffelen/vd etc?
[VN] Geen huldiging te paard tijdens indoorkampioenschap dressuur
Citaat:Citaat:Moet je een prijsuitreiking met Westernpaarden eens zien - niks geen hysterie, gewoon netjes blijven staan waar je geparkeerd bent. Kwestie van opvoeding...
Maar dat zijn andere paarden. Dit betreft de Equus Hysteriques
[PP] Weekindeling recreatief vs wedstrijdgericht
Citaat:Weekindeling:
Maandag: we zien wel
Dinsdag: we zien wel
Woensdag: we zien wel
Donderdag: we zien wel
Vrijdag: we zien wel
Zaterdag: we zien wel
Zondag: we zien wel
[PP] Welke hilarische of rare dingen deed jij in je pennytijd?
Citaat:Ocharme mijn hond in de tijd. Die moest vooral vrijspringen over zelfgemaakte hindernissen. En lesgeven aan mijn penny vriendin en omgekeerd op onze denkbeeldige pony de dagen dat we niet naar manege konden. Hoe kwamen we er toch op????![]()
Citaat:Citaat:Op de fiets in de verlichte zit over verkeersdrempels gaan
Dit doe ik nog steeds.
Citaat:Ik rijd ondertussen met een motor en ga nog steeds over drempels of door putten in de verlichte zit. Ik reed vorig weekend een georganiseerde motorrit mee en keek eventjes verbaasd op toen ik zag dat ik toch werkelijk de enige was met die gewoonte
. Maar ik blijf vasthouden aan mijn methode want het helpt best wel tegen schokken in m'n rug
Citaat:Ik had in de Tina gelezen dat haren blonder werden als je er wat citroensap in doet en dan lekker in de zon gaat lopen....mijn zware shet diende als proefkonijn en die heeft dus jaren met highlights gelopen, ze is over leden voordat uitgegroeid was
Citaat:Citaat:Ocharme mijn hond in de tijd. Die moest vooral vrijspringen over zelfgemaakte hindernissen. En
Ik deed dat zelf!Als een soort stokpaardrijden avant la lettre.
Maar dan gewoon zonder stokpaard, dus ik wás het paard. En uiteraard inclusief galopwissels bij het van hand veranderen
Citaat:Citaat:
Ik deed dat zelf!Als een soort stokpaardrijden avant la lettre.
Maar dan gewoon zonder stokpaard, dus ik wás het paard. En uiteraard inclusief galopwissels bij het van hand veranderen
Dan deed jij het nog netjes. Ik gebruikte mijn zusje als paard.
Wees niet bang...ik deed aan grondwerk met paard hoor, heb haar nooit zadelmak gemaakt
NB Wat een geweldig topic is dit, alles gelezen met een grote glimlach en veel herkenning.
[VVDD] Help mijn paard eet gras!
Citaat:Is in galop grazen bijzonder dan?
Die van mij doet dat ook![]()
. (vinden zijn ruitertjes niet perce heel grappig
)
Mijn andere pony heeft eens in een ZZ proef tijdens het hals strekken in draf een paar mooie happen genomen, er stond flink gras tot voorbij knie hoog. Netjes hals uitschuiven tot knie hoog. Kon het haar niet eens kwalijk nemen.
[PP] Is de pony de vraagprijs waard?
Citaat:Het enige bomproof beest wat ik ken, stond vroeger C&A en je gooide er wat geld in voor een ritje op Palomino (gekke naam trouwens voor een zwart met gekleurde vlekken hobbelpaard)
[BRT] Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!
Citaat:Ik kwam laatst op buitenrit een vrouwtje tegen met een golden retriever die los liep en een puppy in ewn soort honden-kinderwagen.
Titane zn ogen vielen er bijna uit.
Zegt dat vrouwtje: ahh, ik houd de hond wel even vast, uw paard vind het zo eng.
Moest wel lachen, die hele hond geeft ie niks om, het wagentje was veel enger
Citaat:Ah de mijne vond gisteren een dametje met rollator ook spooky![]()
Ik wed erom, had ze koekjes gehad dat dat ding dan ineens de normaalste zaak van de wereld was
Citaat:Wij kwamen vorige week een stapel afgezaagde boomstammen tegen. Ik zweer het je, daar zaten echt paardetende kabouters in.![]()
![]()
![]()
[HK] Taalbloepers 11: Katerstralegrens en bodemloze zadels
Citaat:Ooit een ruiter een parcours in zien gaan op een paard wat zo heette. (maar dan zonder spaties)
Ik denk dat dat beest even later Krekwakniewou gedoopt is, aangezien hij niet verder dan hindernis 1 kwam.
[LZP] Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2
Citaat:Citaat:Zenuwen heel veel zenuwen en een verstopte neus.Citaat:Adem in, adem uit en veel succes!Citaat:dat ademen gaat denk ik lastig met een verstopte neus

)