Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
purny schreef:De PvdD mag zich eerst bezig gaan houden met de hoeveelheid branden in de stallen waar iedere keer 1000en dieren in om komen.
kwita schreef:Moeten dan ook de boxwanden verwijderd worden...ja ze zien elkaar ruiken elkaar maar staan toch ook alleen,waar ze dan van links naar rechts draaien......we wachten af op actie als er al een wet van komt!
Furrow schreef:Boras schreef:Hoe je als paardenliefhebber op een algemeen voorstel als dit negatief kunt reageren, is mij weer eens een raadsel.
Dit snap ik ook niet. Verbazend en teleurstellend eigenlijk.
Mazida schreef:Het stomste ter wereld als paardenliefhebbers op de PvdD stemmen. Deze partij wil uiteindelijk af van het dier als gebruiksdier en zal zich als de veehouderij is uitgeroeid onder meer toeleggen op het verbieden van paardrijden. Daar kun je nu om lachen, maar het is echt zo. Zij zijn tegen alles waarvoor een dier wordt gebruikt en zien een dier het liefste alleen in de natuur.
Boras schreef:Hoe je als paardenliefhebber op een algemeen voorstel als dit negatief kunt reageren, is mij weer eens een raadsel.
Furrow schreef:Boras schreef:Hoe je als paardenliefhebber op een algemeen voorstel als dit negatief kunt reageren, is mij weer eens een raadsel.
Dit snap ik ook niet. Verbazend en teleurstellend eigenlijk.
Boras schreef:Mazida schreef:Het stomste ter wereld als paardenliefhebbers op de PvdD stemmen. Deze partij wil uiteindelijk af van het dier als gebruiksdier en zal zich als de veehouderij is uitgeroeid onder meer toeleggen op het verbieden van paardrijden. Daar kun je nu om lachen, maar het is echt zo. Zij zijn tegen alles waarvoor een dier wordt gebruikt en zien een dier het liefste alleen in de natuur.
Ik denk dat je bedoelt als paardensportliefhebber.
shilady schreef:Hoe moet het dan met paarden die andermans paard aan gort trappen??
Maar gewoon de dierenarts rekeningen betalen als slachtoffer en niet zeuren?