Bokt community
De eerste maand van 2019 is alweer voorbij. Het was een maand van extremen qua weer. Maar dankzij het weer (?) hebben jullie weer een aantal mooie uitspraken gedaan op Bokt. Hieronder zijn er een paar verzameld. Heb je een grappige, opvallende of mooie quote gespot op Bokt, stuur dan een pb naar Banjer, met daarin de quote en een linkje naar het topic. Mocht je je quote herkennen en wil je hem verwijderd hebben, stuur dan ook een pb naar Banjer, of een lid van de Nieuwsredactie.
[PP] Waar zit het geld in de paardenbusiness?
Citaat:In in veel gevallen in iedergeval niet in de portomonee
Citaat:Haha, met de titel en het weer vandaag had ik andere foto's verwachtIets met zeelandse straten onder water...
Maar ik ben blij verrast
Hele gave foto's weer! Geniet altijd van je onderwaterwereldfotos.
Citaat:Ik eet m'n Nasi met maillonaise.
[VP] Waar vind ik een ouder serieus iemand die niet wil rijden?
Citaat:Citaat:Ik heb ook gekeken voor een bijrijder gelukkig heb ik nu een vriendin die bij springt maar zij is helaas ook druk. Ik heb sinds een maand te horen gekregen dat mijn paard in 2 voorvoeten een verbeend hoefkraakbeen heeft. Ik weet dus überhaupt niet of ze ooit weer te bereiden is. Vind dan maar eens iemand die niet wil rijden.
Ik denk wel dat ze te bereiden is. Medium-rare met pepersaus.. Berijden is misschien wel een ding.
Citaat:hey hey
ik heb een vraag mischien kunnen jullie mij helpen
ik heb hier 2 leuke welsh a ponys lopen van 109
en 120
nu zijn wij heel rustig aan kijken of we iemand kunnen vinden
die ze af en toe wil rijden
zijn bij de bekend met hoofstel zadel
maar dit is mega lastig te vinden nu zitten we er aan te denken om
een keer langs een manege te gaan om daar keer bij wat lesjes te kijken
en kijken of er een ruitertje vinden om te rijden en evt te blijven
rijden
wat zouden jullie mij aan raden om een leuk ruitertje te vinden
Uit het topic over superworm Jim, een miljoenpoot:
Citaat:Mooi dit. Mijn ex heet ook Jim en dat is ook een behoorlijke worm.
[KH] Witte paarden voor- en nadelen ?
Citaat:Citaat:Stel dwazen
Of toch dazen? Die komen trouwens ook op witte paarden af
Citaat:Dat dus. Bovendien zou het enorm hypocriet zijn als ik een punt zou maken van het uiterlijk van een pen, wanneer ik er vervolgens in mijn handschrift wat mee schrijf.
[ITP] Waarom??????
Citaat:Citaat:Ik had een heel ander topic verwacht met een wat zwaarder onderwerp, dus ik moest hier echt hardop om lachen.![]()
![]()
![]()
Nee, t zijn best wel lichte krukjes.
Onderwerp: Welk zadel vind jij nou ècht lekker zitten?
Citaat:Arno Brandt zat iig het zachtst (het zadel he, ben niet bij Arno zelf op schoot gaan zitten).
Citaat:Citaat:Omdat het echt heel vervelend is als je kattenvoer zichzelf voort gaat planten!
Helemaal niet, juist lekker goedkoop

Iets met zeelandse straten onder water...

.